آخرین عضو شورای شهر امامزاده عبدالله تحلیف شد

آخرین عضو شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله با رای دیوان عدالت اداری، توسط فرمانداری آمل تحلیف شد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تحلیف آخرین عضو شورای اسلامی شهر پس از دو ماه و نیم انتظار، توسط فرمانداری شهرستان آمل انجام شد.

پیش از این شورای شهر امامزاده عبدلله به دلیل نامه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور، با نظر استانداری و فرمانداری پس از یک ماه از تحلیف سراسری اعضای شوراها، با چهار عضو تشکیل شد.

سه عضو شوراهای اسلامی شهرهای چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله آمل که نتوانسته بودند به مراسم تحلیف شورای ششم برسند، از طریق نامه دیوان عدالت توانستند به عضویت این شوراها در آیند.

در نامه میرسلیم به مرادیان در تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ نوشته شده است که با توجه به اعلام تأیید نشدن صلاحیت نهایی سید ذوالفقار شریفی ایزدی و سبحان بخشی موسی کلایی از ساری، صابر سام دلیری از چالوس، فرهاد کریمانی از کلاردشت و محمدرضا خاکپور از شهر امامزاده عبدالله آمل، از سوی این هیأت، نام آن‌ها از لیست منتخبین شورای ششم حذف و اعضای علی‌البدل جایگزین شوند.

از سوی دیگر کیوان مرادیان ساعاتی بعد این نامه میرسلیم را فاقد وجاهت قانونی دانسته و گفته است که انتخابات شهرهای مازندران از سوی وزارت کشور تأیید شده است و نامه نگاری در خصوص تأیید صلاحیت‌ها پس از آن تاریخ، باید از سوی وزارت کشور بررسی شود.

کد خبر 529114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.