آموزش و آشنایی کودکان سمنانی با وظایف مدیریت شهری

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از آموزش حقوق شهروندی و وظایف مدیریت شهری در آخرین روز از هفته ملی کودک به کودکان این شهر در راستای شعار شهر دوستدار کودک خبر داد.

حمید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مناسب‌سازی محیط شهری برای کودکان و فرهنگ سازی و آموزش حقوق شهروندی برای نسل‌های آینده اظهار کرد: امروزه شهرداری در بسیاری از شهرهای توسعه یافته، محور برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود را پیرامون موضوع "شهر دوستدار کودک" طراحی و اجرا می‌کند که با تلاش‌های اداره شهر دوستدار کودک در شهرداری سمنان، این امر بیش از پیش در این شهرداری به سوی تحقق اهداف حرکت می‌کند.

وی افزود: برنامه آموزش وظایف مدیریت شهری در آخرین روز از هفته ملی کودک و در راستای شعار شهر دوستدار کودک با هدف ارائه آموزش‌های تصویری اعم از آشنایی با وظایف سازمان‌ها و مناطق شهرداری سمنان، آشنایی با معاونت‌های عمرانی، شهرسازی و خدمات شهری شهرداری، معرفی مسائل مربوط و مورد نیاز کودکان که در شهرداری سمنان موجود است مانند کتابخانه رنگین کمان، با حضور کودکان فعال و پویا در منطقه دو برگزار شد.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در این برنامه کودکان از تمامی معاونت‌ها بازدید کردند و با مراحل کاری آنها آشنا شدند. همچنین هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد و با ایده‌ای خلاقانه، نشان شهردار افتخاری شهرداری سمنان را دریافت کردند.

کد خبر 529105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.