دعوای سولسشر و فرگوسن بر سر رونالدو

در اختیار داشتن یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ فوتبال باعث می‌شود گاهی کار مربیان برای تصمیم‌گیری سخت شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اوله گونار سولسشر می‌گوید در مورد انتقادات اخیر سر الکس فرگوسن از تصمیمات تیمش مشکلی ندارد و پیش از این نیز اختلاف نظرهای بین او و سرمربی سابق شیاطین سرخ وجود داشته است.

فرگوسن به تازگی در حین گفتگوی خود با خبیب نورماگومدوف اسطوره UFC، به انتقاد از عملکرد سولسشر پرداخت و اذعان کرد که وی نباید در دیدار یونایتد برابر اورتون که با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت به رونالدو استراحت می‌داد. هرچند سولسشر انتقاد وارد شده را به سختی قابل قبول می‌داند. او اظهار کرده که رونالدو نیز نیاز دارد تا برای نمایش بهترین عملکرد خود استراحت کند.

سرمربی منچستر یونایتد در این خصوص ادامه داد: همه ما دوست داریم کریستیانو را ببینیم زیرا او منحصر به فرد است. همه می‌خواهند بیایند و او را تماشا کنند اما واقعیت واضح این است که او نمی‌تواند تک تک بازی‌هایی را که ما انجام می‌دهیم در زمین باشد. این صرفاً یک مسئله طبیعی است و رونالدو هم به عنوان یک انسان نیاز به استراحت دارد.

او افزود: کریس می‌داند که کار دشواری در پیش دارد. گاهی اوقات شما باید با بهترین بازیکنان خود وارد زمین مسابقه شوید و گاهی نیاز دارید به آن‌ها استراحت دهید تا در زمان مناسب بهترین عملکرد خود را نشان دهند. این فقط درباره رونالدو نیست، برای رایان گیگز، وین رونی و یا دیوید بکام نیز این مورد صدق می‌کند.

کد خبر 529102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.