سامانه ستاد شفافیت شهرداری ارومیه آغاز به کار کرد

شهردار ارومیه از آغاز به‌کار سامانه ستاد با هدف شفافیت معاملات شهرداری ارومیه خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین مهدی‌زاده با بیان اینکه مقدمات راه‌اندازی سامانه ستاد در شهرداری ایجاد و اکنون وارد فاز اجرا شده است، اظهار کرد: از این پس کلیه معاملات از جمله مناقصه‌ها، مزایده‌ها و خرید و فروش از طریق سامانه ستاد انجام می‌شود.

وی افزود: سامانه ستاد که در بستر وب است، به دستگاه‌های اجرایی این توانایی را می‌دهد که تمام مراحل معامله از زمان ثبت درخواست تا تبادل وجه را در یک سیستم یکپارچه و استاندارد، منطبق با تمام قوانین و آئین نامه‌ها انجام دهند.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که خواستار انجام معامله چون خرید، فروش، مناقصه و مزایده با شهرداری ارومیه هستند، دعوت کرد در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

مهدی زاده سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را یکی از راهکارهای کلیدی جهت کاهش هزینه‌ها به جهت فضای رقابتی، افزایش بهره‌وری و شفافیت معاملات در شهرداری ارومیه عنوان و تصریح کرد: سامانه «ستاد» یکی از نیازها و الزامات امروز شهرداری ارومیه بود و مهمترین بازوی شفاف سازی در حوزه پیمان، قرارداد، مزایده، مناقصه، مشارکت و خریدهای شهرداری است.

وی اضافه کرد: سامانه «ستاد» شهرداری ارومیه با دو هدف اصلی از بین بردن فساد در معاملات و شفاف سازی قراردادهای شهرداری راه اندازی شده است.

شهردار ارومیه گفت: تمام فراخوان‌های مشارکتی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولتی «سامانه ستاد» ثبت خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 529084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.