رونمایی از ایرپاد ۳ در رویداد Unleashed

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که به احتمال بسیار زیاد شرکت اپل طی رویداد Unleashed از ایرپاد سه رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هدف از برگزاری رویداد Unleashed اپل معرفی کامپیوترهای جدید مک است، اما ممکن است این شرکت فناوری دیگر محصولات سخت افزاری را نیز در این رویداد معرفی کند. نسل سوم ایرپاد یکی از محصولاتی است که بیشتر تحلیلگران بر حضور آن در رویدادی که دوشنبه _۲۶ مهرماه_ برگزار می‌شود اتفاق نظر دارند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که ایرپاد سه در کنار مک بوک پرو معرفی شود.

یکی از تحلیلگران اعلام کرده است که طراحی ایرپاد جدید شرکت اپل مشابه ایرپاد پرو با ساقه‌های کوچک‌تر است. به نظر می‌رسد که اپل برای کاهش هزینه‌ها از ارائه قابلیت حذف نویز فعال در این محصول صرف نظر کرده است، این محصول به تراشه H1 مجهز شده است که وظیفه پردازش‌های صوتی را بر عهده دارد.

تولید انبوه ایرپاد سه مدتی است که آغاز شده است؛ بنابراین به احتمال بسیار زیاد این محصول در هفته جاری معرفی می‌شود. یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو به نام PandalsBald ادعا کرد که نسل سوم ایرپاد اپل در رویداد جدید Unleashed حضور خواهد داشت. قیمت ایرپاد نسل دوم با قاب سیمی ۱۵۹ دلار و با قاب شارژ بی سیم ۱۹۹ دلار است، احتمالاً ایرپاد نسل سوم نیز قیمتی در همین بازه خواهد داشت.

کد خبر 529014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.