خدمات‌رسانی به ساکنان شمال محور کمربندی سرعت می‌گیرد

شهردار بروجرد گفت: طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های اجرایی مطرح بوده و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی، هدف نهایی از ارائه خدمات عمومی است.

یحیی عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فراهم کردن زیربنا و محل مناسب برای مراجعه مردم، یکی از ارکان مهم تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات در شهرداری‌ها است که موجب رضایت مراجعان و کارکنان خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف شهرداری راه اندازی نواحی به منظور نظارت دقیق بر روند ساخت و سازها و ساماندهی آن‌ها، همچنین مدیریت علمی و برنامه‌ریزی برای نظافت شهر است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شهرک‌های شمال محور کمربندی، شهروندان این مناطق با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و عملاً خدمات رسانی به اهالی به کندی انجام می‌شود، لذا با تشکیل ناحیه ویژه شهرداری منطقه سه، خدمات رسانی به شهروندان شهرک‌های نیاوران، اندیشه، مسکن مهر، پردیس، شهرک غرب، ایثار، زاگرس و شهرک شهرداری سرعت گرفته است.

وی تاکید کرد: ساختار اداری جدید می‌تواند جهت کاهش مشکلات این مناطق مؤثر باشد.

به گزارش ایمنا، کمربندی بروجرد شهر را به دو قسمت تقسیم می‌کند و از دل شهر می‌گذرد. رسیدگی به وضعیت این کمربندی سال‌ها محل بحث بوده است. بروجرد پس از خرم آباد دومین شهر بزرگ استان لرستان است و در شمال این استان واقع شده است.

کد خبر 528994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.