هفته هیجان انگیز لیگ های اروپایی

از امروز قصه لیگ‌های اروپایی از سر گرفته می‌شود و بازی‌های جذابی هم پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه هفته گذشته، رقابت‌های فیفا دی یا همان بازی‌های ملی تمام شد و از امروز تیم‌های باشگاهی بعد از دو هفته استراحت؛ کار خودشان را در لیگ‌های اروپایی و داخلی از سر می‌گیرند.

تقویم بازی‌ها به شکلی است که بازی‌های هیجان انگیزی پیش روی عاشقان فوتبال قرار دارد که حسابی می‌تواند بعد از مدتی تعطیلی؛ تنور فوتبال باشگاهی را گرم و علاقه مندان را به اوج لذت برساند.

لیگ انگلیس: نبرد سامان قدوس و پسران توخل

لیگ برتر فوتبال انگلیس، جایی که هفته هشتم پرمرلیگ شاهد چند بازی حساس خواهد بود. به طور مثال شنبه شب- ۲۴ مهر- منچستر یونایتد تحت هدایت سولسشر با لسترسیتی بازی می‌کند که لسترسیتی برخلاف فصول قبل، امسال با راجرز شرایط مطلوبی ندارد و فعلاً در جایگاه عجیب سیزدهم ایستاده است. در حساس‌ترین بازی این هفته برنتفورد که سامان قدوس را در اختیار دارد از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با سوت "آنتونی تیلور" به مصاف چلسی قدرتمند توخل می‌رود. برنتفورد این فصل با سرمربی خودش "توماس فرانک" دانمارکی روند خوبی داشته و با ۱۲ امتیاز در رده‌ی هفتم ایستاده ولی آنها خیلی خوب می‌دانند که کار سختی مقابل آبی‌های صدرنشین دارند.

هفته ی هیجان انگیز لیگ های اروپایی

قدوس در این فصل در لیگ برتر فقط دو بازی انجام داده؛ یک بازی به عنوان تعویضی و یک بار هم به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است.
لیورپول رده دومی هم در خانه واتفورد مقابل این تیم صف آرایی می‌کند. کلوپ عملاً چند بازیکن اصلی خودش را در اختیار ندارد و این در حالی است که از حدود چندماه دیگر و در کوران رقابت‌های باشگاهی؛ باید قید صلاح، مانه، کیتا و ماتیپ را هم بزند چرا که جام ملت‌های آفریقا استارت می‌خورد.

لیگ اسپانیا: بارسا باید پیروز شود

حساس‌ترین بازی این هفته‌ی لالیگا قبل از ال کلاسیکوی هفته‌ی آینده برگزار می‌شود. بارسلونا که در انواع و اقسام مشکلات گیر کرده، یکشنبه شب- ۲۵ مهر- ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران و با قضاوت "خسوس گیل مانزانو" در خانه‌ی خودش ورزشگاه نیوکمپ میزبان والنسیای "پپ بودالاس" است. آبی اناری‌ها وضعیت خوبی در لیگ و اروپا ندارند. کومان با هر بازی روی لبه پرتگاه می‌رود و در خطر اخراج است.

هربار نام یک سرمربی به گوش می‌رسد اما ظاهراً کومان هلندی سه بازی مقابل والنسیا، دیناموکیف و رئال را فرصت دارد تا به اوضاع تیمش سر و سامان دهد. در کنار همه این اتفاقات، سرپیچی دمبله از تمدید قرادادش با آبی اناری‌ها، اوضاع را برای کاتالان‌ها سخت کرده. آنها می‌ترسند بازیکن ۱۵۰ میلیون یورویی، تابستان رایگان جدا شود. خبر خوب هم به بارسایی‌ها رسیده، اینکه آنها از این پس می‌توانند از ظرفیت ۱۰۰ درصدی نیوکمپ استفاده کنند.

سری آ: جنگ جذاب گرگ‌های رم با بانوی پیر

در هفته‌ی هشتم سری آ، ابتدا روز شنبه- ۲۴ مهر و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه، اینتر رده سومی مقابل لاتزیوی ششم جدولی قرار می‌گیرد؛ قضاوت این بازی برعهده "ماسیمو ایراتی" است. افعی‌های میلانی‌که لقب قهرمان فصل پیش با کونته را یدک می‌کشند؛ این فصل هم با سیمونه اینزاگی حال خوبی دارند. آنها بین تیم‌هایی هستند که در فصل جدید لیگ ایتالیا باخت نداده‌اند و با ۱۷ امتیاز جایگاه سوم را اشغال کرده‌اند. در مقابل، حریف آنها لاتزیویی است که با ساری این فصل در لیگ کنفرانس اروپا حاضر شده و در رقابت‌های داخلی و اروپایی، هر دو بازی در میان، یا مساوی کرده یا متحمل شکست شده است. نماینده‌ی پایتخت ایتالیا با ۱۱ امتیاز در رده‌ی ششم سری آ است و با ناپولی صدرنشین، ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

هفته ی هیجان انگیز لیگ های اروپایی

در دیگر دیدار حساس این هفته ایتالیا؛ یکشنبه شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه رم با هدایت مورینیو رو در روی یوونتوس قرار می‌گیرد. این بازی قضاوتش بر عهده‌ی "دنیله اورساتو است. یووه این فصل روند مقتدر سال‌های پیش را نداشته و با الگری فعلاً در رده هفتم ایستاده است، اما گرگ‌های پایتخت ایتالیا با ۵ برد و ۲ باخت و ۱۵ امتیاز فعلاً در رده‌ی چهارم ایستاده‌اند.

بوندس لیگا آلمان؛ جدال صدرنشین‌ها

در مهم‌ترین بازی هفته هشتم لیگ آلمان؛ بایرلورکوزن در استادیوم "بای آره نا" میزبان بایرن مونیخ است. این دیدار ساعت ۱۷:۰۰ روز یکشنبه- ۲۵ مهر انجام می‌شود؛ لورکوزنی ها این فصل روند خیره کننده‌ای تا به اینجا داشته‌اند. شاگردان "جراردو سئونه" در هفت هفته گذشته همانند مونیخی‌ها ۱۶ امتیاز کسب کرده‌اند و فقط به علت تفاضل گل کمتر، یک رده از رقیب صدرنشین خود پایین‌تر هستند. بایرن با هر سرمربی‌ای اقتدار خودش در آلمان را حفظ می‌کند و چندین سال است که مقتدرانه قهرمان لیگ می‌شود، اما باید دید لورکوزن می‌تواند تا پایان پا به پای بزرگان رقابت کند و شگفتی ساز باشد؛ یا اینکه در میانه راه کم می‌آورد؟

لوشامپیونا؛ جدال لئون موناکو

لئون و موناکو دو تیم مطرح لیگ فرانسه به شمار می‌روند که در کنار پاری سن ژرمن هواداران و افتخارات خوبی دارند. همه تیم‌های فرانسه مثل این دو تیم چند فصلی هست که زیر سایه قدرت مالی و بازیکنان تراز اول PSG محو شده‌اند. حالا این دو تیم در هفته دهم و در ورزشگاه "گروپاما" یک دیدار سنتی مهم را انجام می‌دهند. موناکو با ۱۴ امتیاز ششم است و اختلاف دو رقمی با پاریس صدرنشین دارد و لئون هم با پیتر بوش هلندی با ۱۳ امتیاز فعلاً در جایگاه دهم جا خوش کرده است.

کد خبر 528991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.