از تشریفات تبریک خودداری کنید

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: توجه به اصل صرفه‌جویی و نصب نکردن پارچه و بنرهای تبریک توسط ادارات، نهادها و شهروندان نخستین درخواست شهردار جدید شهرکرد است.

به گزارش ایمنا، اکبر ایازی اظهار کرد: طی دو روز گذشته حکم محمدتقی جاپلقی توسط وزارت کشور امضا و با توجه به شرایط اپیدمی، آئین تکریم و معارفه شهردار شهرکرد یکشنبه _۲۵ مهرماه_ ساعت ۱۳ به‌صورت محدود در سالن جلسات شهرداری شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جاپلقی نخستین درخواستش را رعایت اصل صرفه‌جویی و عدم نصب هرگونه پارچه و بنر تبریک در سطح شهر و شهرداری اعلام نموده‌، افزود: در همین راستا تقاضا می‌کنم دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها شهرداری‌ها، شرکت‌ها و شوراها از نصب هرگونه بنر و پارچه تبریک و چاپ آگهی در رسانه‌های مکتوب خودداری کنند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: ابراز لطف و پیام‌های محبت‌آمیز مدیران، مسئولان، آشنایان و دوستان سبب دلگرمی می‌شود و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌نمائیم، اما انتظار می‌رود به‌جهت صرفه‌جویی و پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیرضروری و اتلاف منابع، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به صورت بنر تبلیغاتی یا آگهی اجتناب شود.

منبع: فارس

کد خبر 528966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.