انجام ۹۸ عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی اردل

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردل از انجام ۹۸ ماموریت در یک سال گذشته خبر داد و گفت: آتش‌نشانی شهر اردل شامل دو شهر اردل و کاج است و حدود ۱۰ روستا را پوشش می‌‎دهد.

محمد نصیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در یک سال گذشته ۹۸ مورد حریق و حوادث توسط واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردل پوشش داده شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۰ مورد حریق باغ، مزرعه و خرمن، ۱۲ مورد رؤیت حیوانات موذی مانند مار، ۹ مورد تصادف، هشت مورد حریق ضایعات، هفت مورد حریق منزل، شش مورد حریق خودرو، چهار امدادخواهی جهت باز کردن درب منزل، یک مورد حریق مغازه و یک مورد برق گرفتگی بوده است.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردل ادامه داد: چهار مورد استقرار جهت پوشش دهی ایمنی پد بالگرد، سه روز استقرار جهت پوشش دهی ایمنی آزمون کنکور و ۱۰ شبانه روز استقرار جهت پوشش‌دهی ایمنی هیأت‌های مذهبی از مأموریت‌های این سازمان بوده است.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانی شهر اردل دو شهر شامل اردل و کاج و حدود ۱۰ روستا را پوشش می‌‎دهد، البته چون این روستاها و شهر کاج آتش نشانی ندارند و خارج از شهر اردل هستند با دستور رئیس ستاد بحران شهرستان اعزام صورت می‌گیرد.

نصیری از مردم خواست در حادثه‌ها به جای اقدام خودسرانه، با دستگاه‌های خدمات‌رسان تماس بگیرند تا امداد رسان‌ها سریع‌تر در محل حادثه حاضر شده و به نجات جان همنوعان خود کمک کنند.

کد خبر 528948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.