لزوم اهتمام به حق بهره‌مندی مردم تهران از هوای پاک

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری کشورمان در حکم انتصاب محسن منصوری استاندار تهران بر توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی، صنعتی و حمایت از تولید تاکید و ابراز امیدواری کرد استاندار تهران در گره گشایی از مشکلات مردم این استان تلاش کند.

به گزارش ایمنا، رئیس جمهوری طی این حکم ابراز امیدواری کرد که استاندار تهران با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی و فسادستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» تلاش کند.

وی در این حکم بر تلاش برای توسعه عادلانه زیر ساخت‌های اقتصادی و صنعتی و حمایت از تولید، اهتمام به حق بهره‌مندی مردم از هوای پاک و صیانت از محیط زیست و اراضی ملی در سطح استان تاکید کرد.

آیت الله دکتر رئیسی همچنین تلاش برای استفاده از توانمندی گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و رفع مشکلات مردم بالاخص در مناطق حاشیه نشین استان، بهره گیری از ظرفیت احزاب و گروه‌های سیاسی در ارتقای سرمایه اجتماعی نظام و تعامل بایسته و مستمر با تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار دانست.

کد خبر 528849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.