۱۰۰ مصوبه برای شتاب بخشی به توسعه فارس در دستور کار دولت است

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت:‌ بالغ بر یکصد مصوبه برای شتاب بخشی به توسعه و آبادانی استان فارس و رفع مشکلات این استان در دستور کار جلسه شورای اداری استان است که شامگاه پنجشنبه با حضور رئیس‌جمهوری در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه سفر استانی دولت به استان فارس اظهار کرد: این مصوبات در حوزه‌های زیر بنایی، راه، راه آهن، برق، نیروگاه‌ها و پتروشیمی و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام، حوزه‌های فرهنگی و ورزشی، کارخانجات و صنایع استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نهایی بودن این طرح‌ها در جلسه شامگاه پنجشنبه شورای اداری استان فارس که به ریاست رئیس جمهوری برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: با پیگیری این مصوبات، گام بزرگی برای شتاب بخشی در پروژه‌های مختلف استان فارس برداشته خواهد شد و مردم آثار و برکات این سفر را خواهند دید.

وی یادآور شد: انجام سفر استانی دولت به استان فارس با پیش زمینه و فراهم شدن مقدمات توسط وزرا و کارشناسان و مطالعات عمیقی در خصوص مشکلات استان انجام شد.

اسماعیلی گفت: علاوه بر آن، جلسات متعددی در استان فارس و تهران چه در حوزه معاونت اجرایی ریاست جمهوری و چه در حوزه معاونت اول رئیس‌جمهوری برگزار شده و یکایک وزرا، مشکلات استان را بررسی کرده‌اند.

کد خبر 528815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.