پروژه‌های شهری ساری به دلیل محدودیت درآمدی نیمه تمام مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تعدادی از پروژه‌های اساسی شهر به دلیل بدهی‌های جامانده از قبل و محدودیت‌های درآمدی نیمه تمام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز شعبانی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ساری که با حضور آیت الله پیشنمازی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اظهار کرد: نبود درآمد پایدار و وجود چالش‌هایی که در ارائه خدمات شهری بروز می‌کند تحرک مورد انتظار را از شهرداری مرکز استان سلب کرده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های اساسی شهر به دلیل بدهی‌های جامانده از قبل و محدودیت‌های درآمدی نیمه تمام است، افزود: پروژه نیروگاه زباله سوز و پروژه پل تا پل، فاز دوم بوستان ملل از جمله این پروژه‌ها است که امیدواریم با حمایت و همراهی مدیران ارشد و بزرگان شهرستان به سرانجام برسد.

علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهرداری ساری نیز در این جلسه اظهار کرد: خانواده شهرداری همواره به‌عنوان بازوی اجرایی نمایندگان مردم ساری در پارلمان شهری هستند.

وی افزود: مدیریت شهری آنچه در توان دارد را برای خدمات‌رسانی درست و بهینه به شهروندان به کار می‌گیرد تا به مطالبات ساکنان مرکز استان پاسخ مثبت بدهد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری از نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری خواست تا در شرایطی که شهر و شهرداری ساری دچار بحران شده به این نهاد خدمات رسان نگاه ویژه داشته باشد تا شهرداری بتواند خدمات خود به شهروندان را در فضای آرام و امن ارائه کند.

حمیدی تأکید کرد: شهرداری ساری تلاش می‌کند با استفاده از رهنمودهای شورای اسلامی شهر، خدمات بهتری به شهروندان ارائه کرده و گام‌های مؤثری برای توسعه مرکز استان بردارد.

کد خبر 528771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.