نبود نردبان های بلندمرتبه در شهرهای غرب مازندران

سرپرست شهرداری تنکابن از نبود نردبان های بلندمرتبه در شهرهای غرب مازندران خبرداد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، غنی عسگرزاده در دیدار مشترک سرپرست شهرداری و پرسنل اداره فنی و شهرسازی شهرداری تنکابن با هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی شهرستان با اشاره به اینکه متأسفانه در غرب استان شاهد کمبود برخی اقلام حساس آتش نشانی از جمله نردبان هیدرولیکی هستیم، تصریح کرد: نردبان‌های بلندمرتبه جز اقلام ضروری آتش نشانی محسوب می‌شود اما هزینه بالای تهیه این اقلام موجب محرومیت این شهرها از تجهیزات فوق شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های آتش نشانی با حساسیت بیشتری پیگیری شود، اظهار کرد: امنیت جان شهروندان و پرسنل در گرو رعایت این دستورالعمل‌ها بوده و شهرداری در این زمینه هیچ قصوری را نخواهد پذیرفت.

عسگرزاده خاطرنشان کرد: هر گونه تعلل و خویشتن داری در اجرای قانون در بحث تولید مسکن منجر به تبعاتی خواهد شد که آثار آن در آینده نمود پیدا خواهد کرد و مهمترین آن بحث فاضلاب بوده که نداشتن توجه درست به آن در گذشته منجر به خسران امروز زیست بوم از حیث وجود فاضلاب بوده است.

مرتضی فرجی رئیس شورای اسلامی شهر تنکابن نیز در این نشست عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی و شهرداری دو بازوی نظارت بر ساخت و سازها هستند و اعتماد در بین این دو سازمان می‌بایست برقرار باشد.

وی یادآور شد: در مدیریت دوره جدید بتوانیم مشکلات شهروندان تنکابنی در حوزه ساختمانی علی الخصوص بحث سپتیک و چاه‌های فاضلاب که امروزه در حال تبدیل شدن به یک معضل در تنکابن می‌باشد را مدیریت کنیم.

فرجی همچنین گریزی به بحث تخلفات زد و افزود: تخلفات ساختمانی امروز در سطح شهر به یک معضل دچار شده و البته این به معنای تخلف همگان نبوده بلکه نگاه ما این بوده تا میزان تخلفات در حد منطقی مدیریت شود.

کد خبر 528764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.