بیش از ۱۲ هزار درخواست شهروندی با ۱۳۷ ثبت و پاسخگویی شده است

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ثبت و پاسخگویی به بیش از ۱۲ هزار درخواست شهروندی با مرکز ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کاظم پور کویر اظهار کرد: طی هفته گذشته و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ مهرماه، ۱۲ هزار و ۶۷ تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد هشت هزار و۲۶۴ تماس ورودی و به سه هزار و ۸۰۳ تماس پاسخگویی شده است. همچنین ۹۵ درصد درخواست‌ها ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است.

وی افزود: پرتکرارترین موضوعات هفته شامل ساخت ساز، فضای سبز، رفت‌وروب، آسفالت و سد معبر بوده است به طوری که ۴۸ درصد درخواست‌ها بین پنج موضوع پرتکرار و ۵۲ درصد دیگر نیز شامل موضوعات دیگر شهری می‌شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین درخواست‌ها نیز مربوط به مناطق دو، سه و هفت و سازمان‌های اتوبوسرانی، اجتماعی و فرهنگی، سازمان ساماندهی مشاغل شهری، حمل و نقل و ترافیک و سازمان مدیریت پسماند است.

پور کویر اضافه کرد: تعداد ۸۵۷ درخواست دریافت و توسط مراجع مربوطه بررسی شده است ولی به علت رد ادعای شهروند یا مغایرت با مصوبات شورای شهر و عدم تطابق با وظایف شهرداری‌ها امکان اقدام نداشته است اما در مجموع ۷۶ درصد درخواست‌ها در مرحله حل مشکل، ۲۰ درصد منتظر اقدام و چهار درصد نیز امکان حل نداشته است.

کد خبر 528731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.