تیم‌هایی که نسبت به دیگر باشگاه‌ها هزینه کمتری انجام کردند ضعیف نیستند

بازیکن تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شدند و برخی باشگاه‌ها هزینه کردند ولی نمی‌توان گفت تیم‌هایی که هزینه کمتری انجام دادند ضعیف هستند زیرا در همین تورنمنت موفق شدیم شهداب یکی از مدعیان قهرمانی را شکست دهیم و برد و باخت در لیگ زیاد خواهیم داشت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات چهارجانبه والیبال یادبود شهید علی لندی نوجوان فداکار، اظهار کرد: بازی‌های خوبی بود، تیم‌های سطح بالایی در این تورنمنت حضور داشتند، سپاهان و شهداب از مدعیان قهرمانی هستند، مس رفسنجان تیم خوبی است و این تورنمنت برای تیم ما محک خوبی بود.

وی ادامه داد: تیم جوانی داریم که حضور در این رقابت‌ها و بازی رو به روی بازیکنان بزرگ کمک می‌کند تا تجربه بیشتری کسب کنیم.

بازیکن تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با بیان اینکه سطح لیگ امسال بالا خواهد بود، تصریح کرد: بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف پخش شدند و برخی باشگاه‌ها هزینه کردند ولی نمی‌توان گفت تیم‌هایی که هزینه کمتری انجام دادند ضعیف هستند زیرا در همین تورنمنت موفق شدیم شهداب یکی از مدعیان قهرمانی را شکست دهیم و برد و باخت در لیگ زیاد خواهیم داشت.

نجفی در خصوص بهتر شدن مبلغ قراردادها در لیگ برتر والیبال، خاطر نشان کرد: مبلغ قراردادها بهتر شده، اما بستگی به بودجه تیم‌ها دارد و مبلغ قرار داد بازیکنان یکسان نیست.

وی در رابطه با هدف تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در لیگ برتر والیبال، گفت: هدف اصلی این است که بتوانیم تیم را در لیگ حفظ کنیم و بعد از آن در پلی آف حضور داشته باشیم.

کد خبر 528679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.