عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ مهرماه

در این بسته خبری از تامین روشنایی پارک‌های خرمشهر تا گسترش فضای سبز ناحیه نایسر و جمع آوری ۱۰۳ نخاله از سطح شهر قدس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تأمین روشنایی پارک‌های خرمشهر

عملیات تأمین روشنایی پارک‌های سطح شهر توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد. پیش‌تر به موجب مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا و به جهت پیشگیری از حضور مردم در پارک‌ها، روشنایی بوستان‌های سطح شهر خاموش شده بود.

آسفالت ۱۱۰۰ مترمربع از معابر شهر ساری

شهرداری ساری در طول ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۰۰ متر از معابر شهری را با رویکرد ارتقای سطح کیفی و بهسازی معابر آسفالت کرد.

جمع‌آوری ۱۰۳ تن نخاله از سطح معابر و اراضی شهر قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس با بیان اینکه عملیات گسترده نخاله‌برداری با استفاده از تجهیزات لجستیکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری از سطح معابر و اراضی شهر قدس با هدف حفظ و بهبود نظافت عمومی شهر به شکل مستمر اجرایی می‌شود، از جمع‌آوری ۱۰۳ تن نخاله از سطح معابر و اراضی خالی در هفته گذشته خبر داد.

تکمیل جاده سلامت جونقان

باقر مؤمنی، شهردار جونقان گفت: پیاده رو سازی مسیر بلوار بسیج که جاده سلامت شهر است، امسال اجرایی و در سال‌های آینده تکمیل خواهد شد.

پروژه‌های بیهوده و ناکارآمد قزوین کنار گذاشته شود

سید مهدی کاظمی، سرپرست شهرداری قزوین گفت: باید گیت هزینه ایجاد کنیم تا از هرگونه هزینه بالا و بدون دلیل جلوگیری کنیم، هزینه‌های مازاد را باید استخراج کرد و پروژه‌های بیهوده و ناکارآمد شهر را کنار بگذاریم؛ دگردیسی و نواندیشی در پروژه‌ها باید مدنظر قرار گیرد تا شهرداری سرپا بماند.

گسترش فضای سبز ناحیه منفصل شهری نایسر

شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در راستای ایجاد محیطی مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان و زیبایی بصری اقدام به احداث فضای سبز در خیابان امام شافعی در این ناحیه کرده است.

بازسازی خودروهای فرسوده سازمان عمران بروجرد

زندی، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بروجرد گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و در جهت تداوم فعالیت‌های عمرانی، ماشین آلات اداره فنی و اجرایی سازمان عمران تعمیر و بازسازی شد.

بدهی شهروندان مهریزی به شهرداری

حمیدرضا زارع بیدکی، سرپرست شهرداری مهریز گفت: شهروندان بابت عوارض، مالیات و تخلفات ساخت و ساز ۵۰ میلیارد ریال به این مجموعه بدهی دارند و همکاری در پرداخت بدهی‌ها نقش مهمی در اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی دارد.

نصب سایه‌بان ایستگاه در چند روستای قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین، از ساخت و نصب سایه‌بان ایستگاه انتظار تاکسی در خطوط روستایی فارسیان، مهدی آباد و میانبر خبر داد.

کد خبر 528668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.