بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

واکنش بیت کوین به سطح مقاومتی ۵۹ هزار دلار، احتمال اصلاح کوتاه مدت را قوی‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۵۴ هزار و ۴۴۴ دلار
  • اتریوم سه هزار و ۴۴۴ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱۱ سنت
  • بایننس کوین ۴۵۹ دلار و ۲۰ سنت
  • دوج کوین ۲۲ سنت
  • ریپل یک دلار و ۹ سنت
  • پولکادات ۳۴ دلار و ۹۶ سنت
  • یونی سواپ ۲۳ دلار و ۸۹ سنت
  • سولنا ۱۴۶ دلار و ۵۰ سنت
  • ترا ۳۶ دلار و ۲۷ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۱ مهر

واکنش به سطح مقاومتی ۵۹ هزار دلار، احتمال اصلاح کوتاه مدت را قوی‌تر می‌کند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

بایننس معاملات یوآن چین را از لیست این پلتفرم خارج می‌کند

همانطور که می‌دانید، در پی افزایش سرکوب‌های شدید نظارتی در حوزه ارزهای دیجیتال در چین، بسیاری از صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده فعالیت خود در این منطقه را به حالت تعلیق درآورده‌اند. در همین راستا، بایننس در تازه‌ترین اقدام خود اعلام کرده است که از روز ۳۱ دسامبر (۱۰ دی)، منطقه تجاری CNY را به طور کامل از پلتفرم خود حذف می‌کند. در این اطلاعیه آمده است:

“بایننس فهرست کاربران این پلتفرم را به صورت مرتب مورد بازبینی قرار می‌دهد. در صورت شناسایی کاربران ساکن سرزمین اصلی چین، حساب‌های مربوطه به حالت “فقط برداشت” تغییر می‌کند و کاربران فقط قادر به برداشت، بازخرید و بستن پوزیشن های خود خواهند بود. بایننس پیش از هرگونه اقدام، مراتب را ۷ روز قبل به کاربران اطلاع می‌دهد.”

اقدامات اخیر بایننس در حالی صورت می‌گیرد که صرافی هیوبی نیز اوایل ماه جاری از خروج این صرافی از چین خبر داد. هیوبی گفت که تا اواسط دسامبر ۲۰۲۱ (اواخر آذر) قابلیت واریز و ترید CNY را متوقف می‌کند. بعد از خروج این دو صرافی بزرگ، تعجبی ندارد اگر اوکی ایکس (OKEx) هم به زودی خبر خروج خود را منتشر کند.

صرافی هیوبی ۵۰۰ میلیون SHIB، پاداش معاملاتی می‌دهد

شیبا اینو (Shiba Inu) در هفته‌های گذشته افزایش قیمت زیادی داشته است و این باعث شده است که توجه زیادی را در فضای رمز ارز به خود جلب کند. در میان این احساسات صعودی، هیوبی گلوبال(Huobi Global) فاش کرد که ۵۰۰ میلیون SHIB را به عنوان پاداش تجاری برای معامله گران ارائه می‌دهد. از لحاظ زمانی، دوره تبلیغاتی در ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر)، ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC به پایان می‌رسد.

صرافی هیوبی ۵۰۰ میلیون SHIB، پاداش معاملاتی می‌دهد

علاوه بر این، رویداد معاملاتی دارای دو مرحله است که شامل معامله برای برنده شدن و همچنین انتخاب شانسی است. برای مشارکت، معامله گران موظفند قبل از پیوستن، شرایط لازم را داشته باشند. در غیر این صورت، شرکت در رویداد غیرممکن می‌شود.

همچنین، کاربر باید قبل از واجد شرایط بودن برای مشارکت در معاملات، فرم ثبت نام را پر کند. برای روشن سازی، در مجموع پنج دور وجود دارد که هر دور ۵۰ میلیون SHIB وجود دارد. این مزایای معامله‌ای، تنها ۲۴ ساعت دوام خواهند داشت. قابل ذکر است، کاربری با حداقل حجم معاملات اسپات 500 USDT از هر توکن در یک دور، واجد شرایط سهم ۵۰ میلیون SHIB خواهد بود.

در هیوبی فیوچرز (Futures)، هرکسی که حجم معاملات فیوچر ۱۰ هزار دلار آمریکا را به دست آورد، می‌تواند ۱۰۰ میلیون جایزه SHIB را از آن خود کند.

دستورالعمل‌های شرکت در رویداد عبارتند از: صفحه Huobi Global را دنبال کنید. پیوند را در توئیتر به اشتراک بگذارید و دوستان خود را تگ کنید. با حداقل حجم معاملات اسپات، 500 USDT یا حجم معاملات آتی(Future) 10,000 USDT یک توکن دلخواه را در یک دور معامله کنید.

لایتکوین برای سومین بار در ۲۰۲۱، اتریوم را از نظر فعالیت آدرس پشت سر گذاشته است

اتفاق خوبی که در حال حاضر برای Litecoin (LTC) رخ می‌دهد این است که یک افزایش ناگهانی در فعالیت آدرس‌های Litecoin وجود دارد. ارائه دهنده داده‌های زنجیره‌ای Santiment گزارش داد که Litecoin از نظر فعالیت آدرس ، دومین پلتفرم بلاک چینی بزرگ، Ethereum (ETH) را پشت سر گذاشته است. ارائه دهنده داده گزارش می‌دهد:

“Litecoin به تازگی برای سومین بار در سال جاری اتریوم را از نظر فعالیت آدرس پشت سر گذاشته است. ما همچنین دریافتیم که تعداد پرداختهای Litecoin ، که تعداد آدرس‌های دریافت کننده LTC را تعیین می‌کند ، به یک سقف تاریخی رسیده است.”

لایتکوین برای سومین بار در ۲۰۲۱، اتریوم را از نظر فعالیت آدرس پشت سر گذاشته است،طبق ارائه دهنده داده‌های زنجیره‌ای Santiment ، آدرس‌های فعال روزانه به ۶۰۰ هزار رسیده است که برای یک رمز ارز UTXO فوق‌العاده است. علاوه بر این ، بر خلاف اتریوم ، Litecoin از پشتیبانی قوی DeFi یا NFT که به آدرس‌های فعال کمک می‌کنند ، برخوردار نیست.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 528594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.