۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
عرضه Apple Watch Series 8 در سه اندازه

به نظر می‌رسد که نسل بعدی اپل واچ در سه اندازه مختلف عرضه خواهد شد که صفحه نمایش یکی از آن‌ها از نسخه ۴۵ میلی متری نسل قبلی بزرگ‌تر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل اخیراً جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام اپل واچ سری هفت با پیشرفت‌هایی در زمینه طراحی رونمایی و وارد بازار کرده است. این ساعت هوشمند برای اولین بار در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی متری عرضه می‌شود؛ بنابراین شرکت اپل موفق شده است نمایشگر بزرگ‌تری در شاسی دستگاه تعبیه کند. شرکت اپل در تلاش است ساعت هوشمند بعدی خود را در سه اندازه تولید کند و ظاهراً یکی از آن‌ها به نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسخه ۴۵ میلی متری نسل گذشته مجهز خواهد شد.

تا کنون همه مدل‌های ساعت‌های هوشمند شرکت اپل در دو اندازه بزرگ و کوچک ارائه شده است و هنوز مشخص نشده است که گزینه سوم چه ویژگی‌هایی دارد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل واچ سری هشت قابلیت‌های جدیدی مانند نظارت بر دمای بدن، فشار خون و سطح گلوکز خون را به همراه خواهد داشت.

شرکت اپل مشغول کار بر ساعت هوشمند مقاوم است و به نظر می‌رسد که نسخه کاملاً ورزشی که ممکن است Explorer یا Adventure نام داشته باشد سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، اپل در حال تولید نسخه بعدی اپل واچ SE برای عرضه در همان سال است؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که در سال ۲۰۲۲ میلادی سه نسخه اپل واچ رونمایی و عرضه خواهد شد.

کد خبر 528495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.