نتایج هفته چهارم گروه B مقدماتی جام جهانی + جدول

در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های عربستان، ژاپن و عمان در گروه B به ترتیب با شکست تیم‌های چین، استرالیا و عمان وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا و در گروه B این مسابقات، شب گذشته تیم عربستان به مصاف تیم چین رفت که این بازی در پایان با پیروزی سه بر ۲ تیم عربستان به پایان رسید. عربستان با این پیروزی و با توجه به شکست استرالیا مقابل ژاپن، با ۱۲ امتیاز صدرنشین جدول گروه B شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، شرایط خوبی را برای خود در این گروه ایجاد کرد.

در بازی دیگر گروه B عمان با نتیجه سه بر یک از سد ویتنام گذشت. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۶ امتیاز و تنها با تفاضل گل بیشتر نسبت به ژاپن در جایگاه سوم قرار گرفت. ویتنام نیز بدون امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد.

این در حالی است که در دیگر مسابقه این گروه ژاپن با نتیجه ۲ بر یک استرالیا را شکست داد و خود را از پایین جدول بالاتر کشاند. این دیدار که یکی از مهم‌ترین بازی‌ها گروه بود با برتری ژاپنی‌ها در خانه همراه شد تا استرالیا که سایه به سایه با عربستان همراه بود صدرنشینی احتمالی در هفته چهارم را از دست بدهد.

در گروه B رقابت‌ها عربستان در جایگاه اول و تیم‌های استرالیا، عمان، ژاپن، چین و ویتنام به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

جدول پایان هفته چهارم گروه B مقدماتی جام جهانی فوتبال به شرح زیر است:

نتایج هفته چهارم گروه B مقدماتی جام جهانی + جدول

کد خبر 528494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.