بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان در کمیسیون امور داخلی کشور

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان در حوزه‌های مختلف و سازمان‌های تابعه از سال ۱۳۹۰ تاکنون در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایمنا، روح‌الله نجابت ضمن تشریح جلسه امروز _سه‌شنبه ۲۰ مهرماه_ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: بر اساس قرار قبلی و در ادامه دستور کار کمیسیون، موضوع بررسی و اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جلسه امروز کمیسیون مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در این جلسه موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی طرح شد و اصلاحات لازم به تصویب کمیسیون رسید.

وی افزود: در بخش دیگر این جلسه، موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان در حوزه‌های مختلف و سازمان‌های تابعه از سال ۱۳۹۰ تاکنون با حضور نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص و مسئولین دستگاه اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفت اما رأی‌گیری در خصوص آن به جلسه بعدی محول شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین موضوع بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده طرح، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفت و رأی‌گیری به جلسات آتی کمیسیون موکول شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 528464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.