عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ مهرماه

در این بسته خبری از اولویت شهرداری نجف آباد در دوره جدید تا تنظیف شهری خرمشهر و برگزاری دومین نشست مجازی شهرداری قزوین را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مهم‌ترین اولویت شهرداری نجف آباد

عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد گفت: اولویت اول شهرداری در وهله اول تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است تا ضمن جلوگیری از هدر رفت هزینه‌هایی که تاکنون انجام شده، شهروندان بتوانند از این پروژه‌ها در سطح شهر استفاده نمایند.

تنظیف شهری خرمشهر

عملیات شست و شوی شبانه پیاده روها، جداول و معابر در خیابان‌های اصلی سطح شهر توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد. این اقدام با هدف پاکیزگی محیط، بهبود نظافت شهر و آراستگی منظر شهری در دستور کار شهرداری خرمشهر قرار گرفته است.‌

پاکسازی و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی مسکن مهر زرند

مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از عملیات پاکسازی و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی مسکن مهر خبر داد و با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد محیطی سالم و زیبا برای شهروندان است، گفت: طرح جمع آوری نخاله ساختمانی و عمرانی درجهت پاکسازی و تنظیف معابر سطح شهر توسط پرسنل شهرداری وبا توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته صورت می‌گیرد.

بهره برداری از استخر شیرابه اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: افتتاح استخر شیرابه محل دفن زباله یک دغدغه زیست محیطی برای اهالی منطقه طالب قشلاقی و یک مطالبه جمعی بود که باید در سریع‌ترین زمان به نتیجه می‌رسید.

آتش نشانی آلونی نیازمند خودرو سنگین است

حسین جعفری، سرپرست شهرداری آلونی گفت: آتش‌نشانی شهر نیازمند یک خودروی سنگین با حجم آب بالا است.

ارائه گزارش عملکرد درآمدها و هزینه‌های شهرداری قدس

داوود حبیبی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری قدس با اشاره به درآمد ۱۸۶ میلیاردی و هزینه‌کرد ۱۷۱ میلیارد تومانی شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری، گفت: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر کشور، شاهد عقب‌ماندگی ۳۸ درصدی درآمد ۶ ماهه نسبت به درآمد پیش‌بینی شده در بودجه هستیم.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان

روح‌الله نجابت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان در حوزه‌های مختلف و سازمان‌های تابعه از سال ۱۳۹۰ تاکنون در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

برگزاری دومین نشست مجازی با محوریت شهر دوستدار کودک در قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: به مناسبت روز جهانی کودک و هفته ملی کودک، دومین نشست تخصصی با موضوع «جایگاه حقوق کودکان در شهر دوستدار کودک» برگزار شد.

اختصاص اعتبارات به شهرداری‌های استان گلستان

طیبه خلیلی، مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری گلستان گفت: بودجه امسال شهرداری‌های شهرهای استان گلستان دو هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 528440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.