اهدای ویلچر به نوجوان یتیم و معلول افغان توسط پلیس خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: کار انسان دوستانه و مؤمنانه مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی اقدام خداپسندانه بود که مورد تقدیر مردم قدرشناس قرار گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا براتی درباره کار انسان‌دوستانه مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان، اظهار کرد: مأموران گشت کلانتری در حین گشت‌زنی‌های خود متوجه یک نوجوان مهاجر تبعه افغانستانی شدند که دچار معلولیت شدید جسمی بود، به طوری که توانایی حرکت نداشت و از طرفی پدر خانواده فوت کرده و مادر نیز سرپرست شش فرزند است و از نظر اقتصادی نیز دچار فقر مالی هستند.

وی ادامه داد: در این خصوص رئیس کلانتری ۱۲ و همکاری نیروهای خدوم این کلانتری در یک اقدام خداپسندانه و حرکت مؤمنانه و انسان دوستانه با جمع‌آوری مبلغی وجه نقد اقدام به خرید یک عدد ویلچر برای این نوجوان معلول کرده و تحویل این خانواده دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان به اینکه در عین حال که کارکنان خدوم این نیرو مأموریت خود را انجام می‌دهند، نگاهی هم به مردم دارند و به مشکلات مردم توجه می‌کنند، افزود: از حرکت مأموران کلانتری ۱۲ خیلی خوشحال شدم و امیدواریم این حرکت خداپسندانه باعث رضایت خدای متعال قرار بگیرد.

براتی خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش‌هایی جهت رفع مشکلات اقتصادی و تحت پوشش قرار گرفتن این خانواده از طریق سازمان‌های مربوطه کرده و همچنین مبلغی وجه نقد به این خانواده تقدیم کردند.

کد خبر 528414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.