شهرداری ساری با مشکل اعتباری مواجه است

رئیس شورای اسلامی شهر ساری دلایل کندی در اجرای پروژه های شهرداری ساری را تشریح کرد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز شعبانی در نهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به انتظارات مردم از نهاد مدیریت شهری، اظهار کرد: پروژه‌های حوزه عمران و خدمات شهری خصوصاً پروژه‌های اساسی نظیر نیروگاه زباله سوز باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و شهردار ماحصل اقدامات خود در این زمینه را به اعضای شورا گزارش دهد چرا که حمل و جابجایی زباله‌های شهر روزانه بیش از یکصد میلیون تومان هزینه به شهرداری تحمیل می‌کند.

وی افزود: دیگر پروژه‌های در دست اجرا مانند پروژه پل تا پل، پارک جنگلی سیکوتپه و میدان ابن شهر آشوب نیز باید سریع‌تر تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: کندی روند اجرای این پروژه‌ها نباید به بی‌تفاوتی یا بی‌توجهی مدیران شهری تعبیر شود، بلکه وضعیت اعتباری شهرداری به دلیل بدهی‌های گذشته چندان مطلوب نیست و این کارها حتماً باید با سرمایه گذاری انجام گیرد، بنابراین موضوع جذب سرمایه گذار که در دستور کار قرار دارد باید جدی تر پیگیری شود.

«سید ذوالفقار شریفی ایزدی» عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به وضعیت اسفناک کامیون‌های کارخانه آسفالت شهرداری، گفت: سرمایه بزرگی در این مجموعه بلا استفاده مانده و هیچ سوددهی ندارد و حتی به تدریج در حال نابودی است و لذا باید تعیین تکلیف شود.

وی بر اهمیت و ضرورت پیگیری حقوق شهرداری تاکید کرد و افزود: باید با تقویت واحد حقوقی از تضییع حقوق شهرداری که در واقع حقوق شهر و شهروندان است، جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر ساری به سفر اخیر اعضای شورا به تهران و نشست با مسئولان وزارتخانه‌های مرتبط جهت پیگیری مشکلات شهر اشاره کرد و گفت: محتوای این جلسات بسیار مطلوب بود و انتظار می‌رود با پیگیری آنها خصوصاً طرح تفصیلی، نتایج پرباری عاید شهر شود.

کد خبر 528406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.