رئیس سازمان سینمایی از رضا رویگری عیادت کرد

رئیس سازمان سینمایی به همراه مدیرعامل صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از وی عیادت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در این دیدار با اشاره به خاطره سرود «ایران ایران» و بازی‌های خاطره‌انگیز رضا رویگری در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تاریخی با آرزوی سلامتی برای این هنرمند، گفت: هنرمندان و پیشکسوتان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند و باید منزلت، احترام و جایگاه آنها پاس داشته شود و رضا رویگری نیز یکی از سرمایه‌های ارزشمند سینما است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر وضعیت جسمانی رضا رویگری

وی خطاب به رضا رویگری افزود: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم، پیگیر وضعیت جسمانی شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به شما اعلام کرده‌اند.

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به نقش آفرینی‌های درخشان رضا رویگری، گفت: شما در فیلم‌های زیادی همچون عقاب‌ها، کانی مانگا، آلما، مسافر ری، بوتیک و اخراجی‌ها ۳ درخشیدید و یکی از بازی‌های درخشان شما نقش کیان در سریال مختارنامه است که برای همیشه در ذهن‌ها مانده است.

اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه‌های ماندگار کشور هستند

سیدمجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار که در منزل رضا رویگری انجام شد، ضمن آرزوی سلامتی برای وی، اظهار امیدواری کرد: با بهبود نسبی شاهد حضور وی در صحنه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون باشیم.

وی افزود: اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه‌های ماندگار کشور هستند وظیفه ما در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم و حمایت از آنهاست.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف من این است که بر اساس برنامه‌ای منجسم، خدمات صندوق به اصحاب فرهنگ و هنر گسترش یابد و زمینه توانمند سازی هنرمندان فراهم شود که در این راه همراهی فعالان فرهنگی و هنری و بهره‌مندی از تجارب ارزشمند آنها بسیار ضروری است.

پوراحمدی تعمیم پوشش خدمات بیمه‌ای را یکی از مهمترین سیاست‌های صندوق عنوان کرد و گفت: صندوق تلاش دارد با توسعه خدمات بیمه‌ای دغدغه اصحاب فرهنگ و هنر را در خصوص هزینه‌های درمانی کاهش دهد. تکریم و حمایت از هنرمندان پیشکسوت از جمله مهمترین اهداف صندوق است.

وی همچنین از انجام بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه‌های درمانی این هنرمند با هماهنگی صندوق اعتباری هنر خبر داد.

نیاز هنرمندان در زمان بیماری به همراهی مسئولان

رضا رویگری ضمن تشکر از حضور مسئولان در منزلش گفت: از شما تشکر می‌کنم که در ابتدای حضور خود در سازمان سینمایی به عیادت من آمدید. ما هنرمندان در زمان بیماری به توجه و همراهی شما مسئولان نیاز داریم. البته می‌دانیم که گرفتاری‌ها و مشکلات هنرمندان زیاد است.

وی ادامه داد: مردم بسیار لطف دارند و محبت‌شان بی‌پایان است و آنقدر با عشق حالم را می‌پرسند که همیشه شرمنده‌شان می‌شوم.

کد خبر 528384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.