لوندویل نیازمند حضور پلیس راهور در شهر است

شهردار لوندویل گفت: به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و رسیدگی به تخلفات رانندگی، این شهر به شدت نیازمند حضور پلیس راهور است.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: لوندویل در جاده ترانزیتی رشت به آستارا قرار دارد و تعداد بسیار زیادی از خودروهای اهالی منطقه و مسافران از این خیابان عبور می‌کند و خیابان آبشار نیز محل تردد تعدادی زیادی از روستاییان بخش لوندویل است و شهروندان همواره به علت نبود پلیس راهور در لوندویل برای رسیدگی به تخلفات و تصادفات رانندگی با مشکل ترافیک شهری مواجه هستند.

وی افزود: مدیریت شهری لوندویل در دوره پنجم شورای اسلامی شهر به صورت مستمر از مسئولان شهرستان آستارا درخواست کرد که به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس راهور را در این شهر مستقر کنند.

شهردار لوندویل گفت: پلیس راهور شهرستان آستارا اعلام کرد که برای حضور در لوندویل چارت سازمانی ندارد که با پیگیری فرمانداری حدود دو سال پیش، چارت سازمانی و شرایط حضور پلیس راهور در لوندویل فراهم شد و پلیس در کانکسی که شهرداری در روبروی پاسگاه این شهر آماده و تجهیز کرده بود مستقر شد، اما متأسفانه بعد از گذشته دو روز کانکس پلیس راهور تعطیل شد.

وی تصریح کرد: در هنگام وقوع تصادفات رانندگی شهروندان لوندویل و مسافران گذری باید با پلیس راهور آستارا تماس بگیرند و پلیس شهرستان نیز زمان زیادی طول می‌کشد که مسیر آستارا به لوندویل را طی کند و در صحنه تصادف حضور یابد که این امر باعث ترافیک شهری، راه‌بندان و نارضایتی شهروندان و مسافران می‌شود.

یاورپور تاکید کرد: در حال حاضر به منظور نظم بخشیدن به وضعیت ترافیکی و رسیدگی به تخلفات رانندگی در جاده ترانزیتی رشت به آستارا و خیابان آبشار لوندویل، حضور شبانه روزی پلیس راهور در این شهر بسیار لازم و ضروری بوده و یکی از مطالبات اصلی شهروندان است. که امیدواریم با پی گیری مسئولان شهرستان این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.‌

کد خبر 528342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.