آسفالت معابر محلات محروم در دستور کار است

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز از اجرای طرح آسفالت‌ریزی در مناطق کم برخوردار شهری خبر داد و گفت: پس از اتمام عملیات زیرسازی و روسازی باند غربی خیابان ایده لو حد فاصل اول اتوبان پاسداران تا بازارچه سیلاب در منطقه ۱۰ ، بیش از ۳۷۰۰ تن آسفالت‌ریزی انجام شد.

بابک شریفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت توزیع متوازن خدمات در سطح معابر شهری و تحقق عدالت اجتماعی اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در مناطق محروم جز برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان در سال‌جاری است که در این راستا پروژه عملیات آسفالت‌ریزی خیابان ایده‌لو بعد از انجام عملیات خاکی شامل اصلاح زیرسازی، روسازی و عملیات آسفالت ریزی به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۱۰ متر با اجرای همزمان دو دستگاه فینیشر، بدون راه بندان و ایجاد بار ترافیکی با توجه به استانداردها به صورت کمی و کیفی در حال اجرا است.

وی ضرورت روان سازی و مناسب‌سازی معابر برای آسفالت‌ریزی در سطح شهر را نیازمند اجرای طرح نهضت آسفالت دانست و افزود: سازمان عمران به صورت جهادی با اولویت مناطق محروم عملیات آسفالت‌ریزی خود را در سطح شهر آغاز کرده و تداوم خواهد داد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: این سازمان همچنان با اولویت بندی به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا ضمن جلب رضایت شهروندان نسبت به خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدام کند.

کد خبر 528318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.