نصب ۲ هزار تابلوی نام‌گذاری در سطح محلات شهر سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از پایان عملیات نصب تابلو نامگذاری معابر و محلات در ننله خبر داد و گفت: ۴۰ تابلو نامگذاری محلات در ناحیه منفصل شهری ننله نصب شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سنندج، آسوز شعبانی در این باره اظهار کرد: تابلوی نامگذاری معابر و محلات در ناحیه منفصل شهری ننله نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای یکسان سازی و سهولت در دسترسی آسان به آدرس محلات و معابر با توجه به اینکه بسیاری از تابلوهای موجود فرسوده و بسیاری از معابر هم فاقد تابلو نامگذاری بودند از سال گذشته نصب تابلوی نامگذاری معابر و محلات در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: این تابلوها دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری، نام کوچه، معبر و خیابان به دو زبان فارسی و لاتین بوده و بر روی پایه فلزی با دو رنگ قرمز و طوسی نصب خواهد شد.

شعبانی از پایان عملیات نصب تابلو نامگذاری معابر و محلات در ننله خبر داد و گفت: ۴۰ تابلو نامگذاری محلات در ناحیه منفصل شهری ننله نصب شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون قریب به ۲ هزار تابلوی نامگذاری معابر در سطح شهر نصب شده است و بزودی عملیات نصب این تابلوها در نواحی منفصل شهری نایسر و حسن آباد هم انجام خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: ۶۶۵ تابلو در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه سه سنندج، ۴۹۱ تابلو در حوزه شهرداری منطقه یک، ۴۸۳ تابلو در محدوده شهرداری منطقه دو و ۲۹۵ تابلو در بهاران نصب شد.

کد خبر 528315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.