گوشی تاشو سامسونگ W22 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی تاشو سامسونگ W22 5G به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی تاشوی جدید دیگری به نام W22 5G را در بازار چین عرضه کند؛ همانطور که از نام آن مشخص است این گوشی جایگزین گوشی W21 5G است که سال گذشته عرضه شد. گوشی جدید W22 5G شباهت‌های بسیار زیادی به گلکسی زد فولد سه دارد، اما گران‌تر از آن خواهد بود، به طوری که شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که قیمت گوشی جدید تاشوی شرکت سامسونگ دو هزار و ۹۴۹ دلار است، اما گوشی گلکسی زد فولد سه با قیمت دو هزار و ۳۲۸ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گوشی تاشو سامسونگ W22 5G دارای صفحه نمایش اصلی ۷.۶ اینچی است. در بخش بیرونی نیز یک نمایشگر ۶.۲ اینچی وجود دارد. نمایشگرهای ذکر شده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد. دوربین سلفی گوشی تاشو جدید سامسونگ در قسمت پایین نمایشگر قرار گرفته است، در پنل پشتی نیز شاهد یک دوربین سه‌گانه خواهیم بود.

گوشی جدید شرکت سامسونگ به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه می‌شود. این محصول با استفاده از رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا خواهد شد. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری چهار هزار و ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی سیم بهره پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 528293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.