لواندوفسکی: شانس کسب توپ طلا را دارم

در حالی که برگزاری مراسم توپ طلا در پاریس چندان دور نیست، بازیکن بایرن مونیخ در خصوص میزان شانسش برای کسب توپ طلا صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، روبرت لواندوفسکی یکی از گزینه‌های اصلی کسب توپ طلا است و او نیز می‌داند که عملکردهای او در چند سال گذشته باعث شده تا وی در چنین جایگاه بالایی در سطح فوتبال قرار بگیرد.

مهاجم لهستانی قبل از لغو جایزه توپ طلا به دلیل بیماری کووید -۱۹ در سال ۲۰۲۰ نیز یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب شدن به عنوان برترین بازیکن اروپا بود. با این وجود او نسبت به گذشته همچنان موفق ظاهر شده و توانسته است روند خوب خود را حفظ کند تا همچنان شانس بالایی برای بردن توپ طلا داشته باشد.

در طول دو فصل ۲۰۱۹/۲۰ و ۲۰۲۰/۲۱، لواندوفسکی در ۸۷ بازی ۱۰۳ گل برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. در حالی که برگزاری مراسم توپ طلا در پاریس چندان دور نیست، این بازیکن ۳۳ ساله در خصوص میزان شانسش برای کسب توپ طلا صحبت کرد: نامزد شدن برای کسب توپ طلا اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: این مسئله باعث می‌شود احساس غرور کنم. اگر به همه چیزهایی که به دست آورده‌ام نگاه کنید، نه فقط امسال، سال گذشته و همچنین وقتی مراسم را لغو کردند، من عناوین زیادی به دست آوردم و گل‌های بسیاری نیز به ثمر رساندم. شکستن رکورد گرد مولر با ۴۱ گل در بوندسلیگا نیز یک دستاورد بزرگ بود که باعث افتخار و خوشحالی من شد. همه می‌توانند ببینند که من چه کار کرده‌ام. دستاوردهای من گویای شانس من برای کسب توپ طلا هست.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در پایان گفت: نشان داده‌ام که مهم نیست از کجا آمده‌اید، مهم این است که سخت کار کنید. با سخت‌کوشی موفقیت‌های بسیاری به دست آورده‌ام و این نشان می‌دهد که همیشه برای شما امکان دارد که به قله برسید. نمی‌دانم سرنوشت یک توپ طلا به من بدهکار است یا نه، اما من همیشه تلاش کرده‌ام و حالا شانس بردن جایزه بهترین بازیکن سال را دارم.

کد خبر 528287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.