تهران جایگاهی برای مدیران خسته ندارد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: شهر جایگاهی برای مدیران خسته ندارد و جوانگرایی در حکمرانی کشور و گردش نخبگان موضوع بسیار مهمی است که همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شربیانی در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود با اشاره به لزوم استفاده از نیروهای جوان در مدیریت شهری اظهار کرد: در دوره فعلی برای تقویت و نشان دادن جایگاه واقعی مدیریت شهری با به‌کارگیری جوانان در عرصه‌های مدیریتی به جای ادعا و شعار به مردم، گزارش عملکرد خواهم داد. شهر جایگاهی برای مدیران خسته ندارد و جوانگرایی در حکمرانی کشور و گردش نخبگان موضوع بسیار مهمی است که همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز مورد توجه قرار گرفته است. همچنین این موضوع را می‌توان در بیانیه گام دوم انقلاب نیز دارای نقشی محوری دانست.

وی ادامه داد: مدیران خسته با بی خیالی مردم را در مشکلات حبس کرده‌اند، بعد شعار آزادی می‌دهند نباید اجازه بدهیم دوباره نمایش جای کار واقعی را بگیرد و باز هم هیاهو، جایگزین همت و خدمت شود.

شربیانی با بیان اینکه امروز با تحکیم و تثبیت شهردار منتخب شهر تهران با مغتنم دانستن فرصت خدمت، معتقدم می‌بایست تمام ظرفیت شورا و شهرداری در هم افزایی همسو، حرکت بخش و توسعه آفرین باشد تا به موازات تفکر جهادی و انقلابی، به نیازهای عینی مردم و مطالبه گری حق خواهانه آنان پاسخگویی کرده و در این گردونه، رضایت‌مندی ولی نعمتان را تأمین و محقق ساخت گفت: راه برون رفت از مشکلات و معضلات کلان شهر تهران به‌کارگیری نخبگان و جوانان صاحب نظر و اثر گذار است لذا انتظار است با استعدادیابی و تخصص گرایی از چهره‌های جوان موجود در شهرداری که دارای مشی انقلابی و جهادی می‌باشند به عنوان مدیران آینده استفاده و بدان‌ها میدان سپاری کند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: رفع مشکلات شهر تهران به مفهوم حل مشکل یک چهارم جمعیت کشور و شاید بیش از آن است و به همین جهت توجه علمی و دقیق به مشکلات این شهر مسئله‌ای حیاتی، ضروری و ملی است و بدون تردید هر کس در این حوزه موفق باشد مطمئناً توانایی خود را در حل مشکلات کشور نشان داده و اقبال عمومی را به خود جلب خواهد کرد.

وی گفت: توجه خاص به نقش مردم و شورایاران محلات و بهره گیری تمام از توان تشکل‌های عمومی غیر دولتی و جهادی و نیز استفاده از اشخاص و فعالان فرهنگی و اجتماعی باید ملاک عمل قرار گیرد. همچنین بروز رسانی و احیا فلسفه وجودی سرای محلات و اماکن فرهنگی که در هدایت‌گری عمومی و جهت دهی فکری و اسلامی می‌تواند نقش آفرین باشد، باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 528279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.