اعزام آتش نشانان گرگانی به ۱۰۷۵ مورد حادثه و حریق

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این سازمان در فصل تابستان به هزار و ۷۵ مورد حادثه و حریق در شهر گرگان و توابع آن رسیدگی کرده است.

موسی‌الرضا صفری در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای تیرماه سال جاری تا ۳۱ شهریورماه، مأموران سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان به هزار و ۷۵ مورد حادثه و حریق، هزار و ۴۱ مورد در شهر گرگان و ۳۴ مورد در توابع شهر رسیدگی کرده و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه وقوع حوادث در این مدت چهار مصدوم و سه فوتی داشته است، افزود: در این بازه زمانی حریق منازل مسکونی در شهر گرگان ۷۴ مورد و در توابع آن پنج مورد بوده و حریق اماکن تجاری نیز در این مدت در شهر گرگان ۲۹ مورد گزارش شده است.

صفری اضافه کرد: در این بازه زمانی حریق وسایل نقلیه در شهر گرگان ۳۶ مورد، در توابع آن سه مورد و تصادفات وسایل نقلیه مجموعاً ۱۱ مورد بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی مکرر برق تعداد ۳۳۷ مورد محبوس شدن در آسانسور و اتفاقات مربوط به آن در شهر گرگان به ثبت رسیده و ۵۳ مورد محبوس شدن در اماکن نیز به اطلاع این سازمان رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: در این بازه زمانی مجموعاً ۶۷ مورد عملیات مقابله با جانوران وحشی و موذی مثل مار، زنبور، گربه و سایر جانوران در شهر گرگان و توابع آن انجام شده که با احتساب سایر موارد، سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان در مجموع به هزار و ۷۵ مورد حادثه و حریق در فصل تابستان رسیدگی کرده است.

کد خبر 528271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.