توصیه آتش‌نشانی اصفهان به کوهنوردان صفه

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه اگر دستورالعمل‌های ایمنی هنگام کوهنوردی رعایت شود، هیچ خطری افراد را تهدید نخواهد کرد، گفت: چنانچه شهروندان در مسیر کوهنوردی دچار سردرگمی شدند، از طریق تماس با ۱۲۵، عدد تابلوهای نصب شده در مسیر یا مختصات موقعیت خود را اعلام کنند.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر رعایت نکات ایمنی هنگام کوهنوردی، اظهار کرد: این روزها تعداد افراد مراجعه کننده به کوه صفه بسیار زیاد است که با رعایت نکات ایمنی نباید اجازه دهیم که این لذت به تلخی تبدیل شود.

وی افزود: افرادی که قصد کوهنوردی دارند، باید از لوازم مخصوص کوهنوردی از جمله کفش و لباس مناسب استفاده کرده و ضروریات اولیه خود را در کوله پشتی قرار دهند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهایی در کوه صفه ایمن‌سازی و تابلو گذاری شده که انتظار می‌رود شهروندان از این مسیرها حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر دستورالعمل‌های ایمنی هنگام کوهنوردی رعایت شود، هیچ خطری افراد را تهدید نخواهد کرد، ادامه داد: چنانچه شهروندان در مسیر کوهنوردی دچار سردرگمی شدند، از طریق تماس با شماره ۱۲۵، عدد تابلوهای نصب شده در مسیر یا مختصات موقعیت خود را اعلام کنند.

آتشپاد گلابی گفت: در فصل پاییز و وزش بادهای موسمی، هنگام کوهنوردی از تردد بر لبه‌های کوه باید خودداری کنند و ترجیحاً این ورزش همراه با افراد آشنا به فنون کوهنوردی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای این سازمان در کمپ ایستگاه آتش‌نشانی کوه صفه مستقر و آماده ارائه راهنمایی به شهروندان هستند.

کد خبر 528265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.