رفع ۳ گره ترافیکی با احداث ۳ معبر جدید

سرپرست شهرداری کرمانشاه از رفع سه گره ترافیکی این شهر با احداث سه معبر جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر رحیمی با اشاره به رفع سه گره ترافیکی شهر کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از این گره‌های ترافیکی مربوط به حرکت خودرویی از میدان فردوسی به سمت خیابان سراب قنبر، بلوار خلیج فارس و بلوار مروارید است که در ورودی میدان فردوسی ایجاد ترافیک می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رفع این گره ترافیکی ایجاد یک معبر در شهرک صادقیه به سمت سراب قنبر به طول ۱۸۰ متر و عرض ۲۰ متر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: زیرسازی و جدول گذاری این معبر جدید انجام شده و طی هفته جاری آسفالت خواهد شد و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: پل اتصالی محله صادقیه به سراب قنبر که سابقا به دلیل انسداد عبور رواناب‌های سطحی تخریب شده بود، مجدداً ساخته شده و استحکام لازم برای عبور خودرو را دارد.

رفع گره ترافیک میدان فاطمی با ساخت یک معبر جدید

رحیمی گفت: یکی دیگر از گره‌های ترافیکی شهر کرمانشاه میدان فاطمی است که این میدان پنج خروجی دارد و برای کاهش بار ترافیکی و اصلاح الگوی ترافیک این منطقه نیاز به ساخت یک معبر جدید است.

وی افزود: این معبر جدید از سه‌راه برق به سمت خیابان فاطمی - کنارگذر آبشوران- است که مطالعات و برنامه‌ریزی آن انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرمان تصریح کرد: با همکاری شرکت آب منطقه‌ای مقرر شده هرچه سریع‌تر وضعیت آبشوران خیابان فاطمی ساماندهی شود تا عملیات اجرایی ساخت این معبر سریع‌تر صورت بگیرد.

بهره‌برداری از معبر جدید شهرکت کیهانشهر تا پایان ۱۴۰۰

رحیمی ادامه داد: معبر انتهای شهرک کیهانشهر که به بزرگراه امام خمینی (ره) متصل می‌شود، عملیات خاکبرداری آن در سال ۱۳۹۹ آغاز شد و بخش عمده‌ای از آن پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: راه اندازی این معبر جدید به عنوان معبر معین بزرگراه امام خمینی (ره) می‌تواند از بار ترافیکی تقاطع غیر همسطح شهدا بکاهد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: ساخت این معبر به دلیل ایجاد دسترسی کامل به منازل مسکونی این منطقه می‌تواند خدمات شهرداری را به این ناحیه افزایش دهد.

منبع: ایسنا

کد خبر 528261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.