تغییر نگرش در طراحی بازی کودکان در دستور کار است

رئیس شورای اجرائی شهر دوستدار کودک اصفهان گفت: سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان لاله اصفهان با اعتبار چهار میلیارد ریال با همکاری منطقه ١٠ به عنوان منطقه پایلوت شهر دوستدار کودک ایجاد شده است.

وحید مهدویان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازی در روند رشد کودک از مهمترین عوامل روانشناختی و فیزیکی کودکان است. بازی، فرصت ایده آلی را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا با فرزندان خود تعامل داشته باشند و چه بسا اگر بازی با آموزش و خلاقیت توأم شود، قطعاً در رشد اجتماعی کودکان تأثیر گذار خواهد بود.

رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان تصریح کرد: تغییر نگرش درباره طراحی بازی کودک در جهت کسب مهارت ورزی کودکان و نوجوانان از مهمترین حوزه‌های فعالیت در اداره شهر دوستدار کودک است. به همین منظور سایت بازی و خلاقیت رنگین کمان لاله با اعتبار چهار میلیارد ریال با همکاری منطقه ١٠ به عنوان منطقه پایلوت شهر دوستدار کودک ایجاد شده است.

وی افزود: جلسات متعددی پیرامون طراحی بازی‌ها با متخصصان این حوزه در این پروژه برگزار شد که نهایتاً ١٠ بازی در مساحتی نزدیک به ۴٠٠ متر مربع با هدف افزایش روحیه کار گروهی و خلاقیت در کودکان، طراحی و در خدمت شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 528253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.