"فرمول جاذبه"؛ برنامه‌ای برای معرفی شخصیت های تخت فولاد

کارشناس برنامه "فرمول جاذبه"، گفت: برنامه تلویزیونی فرمول جاذبه با موضوع بررسی ۱۳ شخصیت جذاب به خاک سپرده شده در تخت فولاد از شنبه ۱۷ مهرماه در روزهای زوج از شبکه دو سیما در حال پخش شدن است.

مهدی تمیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برنامه "فرمول جاذبه"، اظهار کرد: برنامه تلویزیونی فرمول جاذبه با موضوع بررسی ۱۳ شخصیت جذاب به خاک سپرده شده در تخت فولاد از شنبه ۱۷ مهرماه در روزهای زوج ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما در حال پخش شدن است.

وی ادامه داد: این برنامه در فضایی متنوع و جدید و به دور از روال ساخت برنامه‌های تاریخی گذشته برای معرفی ۱۳ شخصیت سرآمد تولید شده است. از جمله این ۱۳ شخصیت می‌توان به بانو امین، آیت الله زند کرمانی، مصورالملکی اصفهانی، جلال‌الویت تاج اصفهانی، رحیم ارباب، سلیمان خان رکن‌الملک و شهید خرازی اشاره کرد.

کارشناس برنامه "فرمول جاذبه" تصریح کرد: در این برنامه چهار کارشناس، زندگی برخی از بزرگان تخت فولاد را بررسی می‌کنند تا شناخت بیشتری از زندگی آنها به دست آید و هر کدام از کارشناسان در خصوص یک شخصیت صحبت می‌کنند و سه کارشناس دیگر در کنار او هستند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی ۱۳ شخصیت سرآمد تخت فولاد، بین کارشناسان تقسیم شده و هر کارشناس در هر برنامه یک شخصیت را معرفی می‌کند، بنابراین معرفی مصور الملکی که نگارگری پیشرو بوده و جلال‌الدین تاج اصفهانی که از نامداران عرصه آواز بوده بر عهده من است.

تمیزی اضافه کرد: نفیسه حاجاتی، محمود فروزبخش و منصوره مرتضوی از دیگر کارشناسان این برنامه هستند، این برنامه با سایر برنامه‌های تلویزیونی که چیدمان و گرافیکی ساده برای معرفی افراد دارد، بسیار متفاوت است و تلاش شده تا برنامه‌ای حرفه‌ای برای معرفی خفتگان خاک تخت فولاد تولید شود.

به گزارش ایمنا، برنامه "فرمول جاذبه"، برنامه‌ای تلویزیونی درباره نام‌آوران خفته در سرزمین تخت فولاد است که با حضور چهار کارشناس از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

کد خبر 528224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.