ترکیب احتمالی ایران برابر کره جنوبی

تیم ملی فوتبال ایران امشب و در چهارمین گام از مرحله دوم دور رقابت های مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر به مصاف کره جنوبی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران بعد از سه پیروزی مقابل سوریه، عراق و امارات، امروز (سه شنبه) در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید از ساعت ۱۷ به وقت تهران به مصاف کره جنوبی برود. این دیدار یکی دیگر از حساس‌ترین دیدارهای تیم ملی در این مسابقات است و‬ شاگردان اسکوچیچ می‌توانند با کسب سه امتیاز برابر کره با یازده برد پیاپی رکورد منحصر به فردی را برای خود کسب کنند. این در حالی است که ترکیب تیم ملی نسبت به بازی قبل به جز یکی دو مهره تغییراتی نخواهد داشت و در واقع اسکوچیچ به ترکیب برنده خود نسبت به دیدار با امارات دست نخواهد زد.

بیرانوند، گلر ثابت تیم ملی

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مطمئن تیم ملی در گذشته و حال حاضر است و با توجه به سابقه خوب وی در دیدارهای ملی وی همچنان مورد اعتماد کادر فنی است، بنابراین او نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

شجاع و دیگران

احسان حاج صفی برخلاف دیدارهای گذشته این بار در دفاع چپ فیکس می‌شود و صادق محرمی در دفاع راست به میدان خواهد رفت. دو مدافع میانی هم همچون دیدارهای گذشته، محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده خواهند بود.

کمربند میانی

هافبک‌های اسکوچیچ در دیدار با حریف، سعید عزت اللهی، احمد نورالهی، وحید امیری و علیرضا جهانبخش هستند. از طرف دیگر حضور ترابی و علی قلی زاده با توجه به عملکرد تیم و شرایط بازی در نیمه دوم محتمل به نظر می‌رسد.

سردار و طارمی

مهدی طارمی و سردار آزمون مهاجمان کشورمان در بازی با حریف هستند. بنا بر تصمیم کادر فنی تیم ملی، آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد و باید دید از بین مهره‌های مؤثری همچون مهدی قایدی و کریم انصاری فرد چه زمانی به مسابقه آمده و به جمع مهاجمان تیم اضافه خواهند شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر کره جنوبی

علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، وحید امیری، سعید عزت اللهی‌، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

کد خبر 528215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.