تیم های مدعی نسبت به سال پیش بیشتر شدند/ برای پلی آف باید تیم منسجمی داشته باشیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: در بازی امروز مقابل مس چند بازیکن بزرگ تیم بیرون بودند و بازیکنان جوان بازی می‌کردند، باید این روند را حفظ کنیم و همه بازی کنند زیرا مسابقات به صورت رفت و برگشت است. بازی‌های پر فشاری داریم که باید به نظم و تاکتیک برسیم تا در مرحله پلی‌آف تیم منسجمی داشته باشیم.

رحمان محمدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مسابقات چهارجانبه والیبال یادبود شهید علی لندی، نوجوان فداکار و پیروزی مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: دلیل برگزاری این مسابقات آمادگی بیشتر برای رقابت‌های لیگ برتر است تا بتوانیم از تمام بازیکنان استفاده کنیم. رقابت خوبی با مس داشتیم که هرچه از روند بازی گذشت با تسلط بیشتری بازی کردیم، در بحث دفاعی مسیر حمله تیم حریف را بستیم و توپ‌گیری بهتری انجام دادیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان خوب و بین‌المللی داریم ولی دغدغه‌ای راجع به مدیریت آنها ندارم زیرا حرفه‌ای هستند، تصریح کرد: در بازی امروز مقابل مس چند بازیکن بزرگ تیم بیرون بودند و بازیکنان جوان بازی می‌کردند، باید این روند را حفظ کنیم و همه بازی کنند زیرا مسابقات به صورت رفت و برگشت است. بازی‌های پر فشاری داریم که باید به نظم و تاکتیک برسیم تا در مرحله پلی‌آف تیم منسجمی داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: بازی‌های لیگ فشرده است، هفته‌ای دو مسابقه خواهیم داشت و مسافرت‌ها زیاد است که باعث خستگی می‌شود باید سعی کنیم بازیکنان را سالم به مراحل بعدی ببریم. بازیکنان با کیفیتی در تیم‌ها حضور دارند، سال گذشته شاید چهار تیم مدعی قهرمانی بودند ولی برای سال جدید حدوداً شش تیم داریم که یارگیری خوبی انجام دادند و مدعی قهرمانی هستند.

محمدی راد در خصوص چگونگی انتخاب تیم‌ها برای مسابقه چهارجانبه، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در شهرهای دیگر هم تورنمنت برگزار می‌شود و تیم‌ها بازی دوستانه دارند، برای چند باشگاه دعوتنامه فرستادیم که تیم‌های شهداب، مس رفسنجان و راهیاب ملل مریوان اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 528204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.