عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ مهرماه

در این بسته خبری از فضاسازی شهری خرمشهر برای واکسیناسیون تا جمع آوری ۴۶۰ تن نخاله از اسلامشهر و تداوم پاکسازی زمین‌های خالی در گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

فضاسازی محیطی شهرداری خرمشهر به منظور تشویق مردم به تزریق واکسن

با توجه به لزوم تشویق و ترغیب مردم به تزریق واکسن به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به عنوان بهترین راه مقابله با این ویروس و ضرورت واکسیناسیون عمومی، شهرداری خرمشهر با نصب بنر در نقاط مختلف سطح شهر از شهروندان تقاضا کرد برای حفظ سلامت خود و خانواده واکسن بزنند.

انجام مطالعات پدافند غیرعامل شهری ساری

حسن کلانتری، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری ساری از انجام مطالعات پدافند غیرعامل شهری با همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد.

ایجاد پروژه‌ای با ۲۰۰ شغل در رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: پروژه ۲۵۰ میلیارد تومانی را کلید خواهیم زد که نتیجه آن ایجاد ۲۰۰ شغل و درآمد ۱۰۰ میلیارد تومان است که تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

برگزاری مسابقه نقاشی در سنندج

سرکه وت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری مسابقه نقاشی در خانه به مناسبت هفته کودک و نوجوان خبر داد و عنوان کرد: این مسابقه با محورهای مدافعان سلامت، سنندج شهر خلاق موسیقی، رویاهای شیرین من برای شهر من، احترام به حقوق شهروندی و نقاشی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری محله خود برگزار خواهد شد.

جمع آوری بیش از ۴۶۰ تن نخاله در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر گفت: با فعالیت روزانه ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند، پاکسازی نخاله‌های ساختمانی و عمرانی از سطح مناطق ۱،۲،۳،۴،۶ توسط ادوات سازمان مدیریت پسماند در دو روز گذشته انجام شود که در این راستا ۴۶۰ تن نخاله و پسماند از نقاط مختلف سطح مناطق جمع آوری و به محل دفن مجاز پسماندهای شهری منتقل شد.

تداوم عملیات پاکسازی زمین‌های خالی از سوی شهرداری گرگان

شهرداری گرگان به منظور پاکسازی فضاهای شهری و حفظ بهداشت، عملیات جمع آوری نخاله را به صورت گسترده انجام می‌دهد.

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در اندبیل خلخال

ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریالی در منطقه گردشگری اندبیل از توابع شهرستان خلخال خبر داد.

فضاسازی قزوین به مناسبت روز کودک

داریوش قاسمی، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت روز کودک فضای شهر آماده سازی شد.

پلمپ واحدهای ضایعات در سمنان

غلامرضا کاشفی، مدیر ستاد ساماندهی پسماند خشک سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از پلمب واحدهای انبار ضایعات غیرمجاز در شهر سمنان خبر داد.

کد خبر 528156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.