طباطبایی نژاد: مسئولان چاره‌ای برای مشکل آب اصفهان پیدا کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: باید مسئولان به این نکته توجه داشته باشند که رودخانه زمانی به درد اصفهان می‌خورد، اما در حال حاضر باید چاره‌ای برای مشکل آب اصفهان پیدا کنند؛ چرا که جمعیت کنونی اصفهان با زمان شیخ بهایی اصلاً قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز _دوشنبه ۱۹ مهرماه _ در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان اظهار کرد: استاندار سابق اصفهان حدود سه سال فعالیت کرد که دو سال آن در شرایط کرونایی بود و کارها گره خورده و دست‌ها بسته شده بود.

وی با بیان اینکه مشکل مهم اصفهان مسئله آب است، گفت: اگر مردم آب داشته باشند، توقع دیگری از دولت ندارند؛ بنابراین این مشکل باید از بالادست پیگیری شود.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: آب مثل نفت جز انفال بوده و اگر درست تقسیم شود و هر کسی سهم خود را ببرد، مشکلی وجود نخواهد داشت؛ البته نمی‌خواهیم سهم اصفهان بیشتر باشد.

طباطبایی نژاد اضافه کرد: باید مسئولان به این نکته توجه داشته باشند که رودخانه زمانی به درد اصفهان می‌خورد، اما در حال حاضر باید چاره‌ای برای مشکل آب اصفهان پیدا کنند؛ چرا که جمعیت کنونی اصفهان با زمان شیخ بهایی اصلاً قابل مقایسه نیست.

وی تاکید کرد: دست و پا زدن استانداران اصفهان در موضوع آب تاکنون به جایی نرسیده است؛ امیدواریم آقای مرتضوی بتواند توفیق خدمت داشته و در پایان فعالیت وی، شاهد کارنامه و عملکرد خوبی باشیم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه وحدتی که در استان اصفهان بین مسئولان و مردم است، در جای دیگر وجود ندارد، گفت: اصفهان را به عنوان استانی معمولی حساب نکنید؛ چرا که یک دهم شهدا و مجروحان جنگ تحمیلی مربوط به این استان بوده است.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: دولت‌های قبلی و جناح‌های مختلف کشور تاکنون هیچ کاری در این زمینه انجام نداده‌اند. این دولت، دولت امید بوده که امیدواریم با کمک مردم و مسئولان امید را برای مردم نگه دارد.

کد خبر 528133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.