اسکوچیچ: با ۱۰ پیروزی چه کار دیگری باید انجام دهم؟

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره جنوبی فراهم کردیم

به گزارش ایمنا و به نقل سایت از فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بعد از بازی با امارات انگیزه‌های زیادی داریم. برای تیم کره خیلی احترام قائل هستم چون آنها با سازماندهی خوبی در زمین ظاهر می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه تمام بازیکنان آماده بازی هستند و مصدوم نداریم و همه چیز را برای دیدار با کره جنوبی فراهم کردیم. در این چند روز جو خوبی در تیم حاکم شده و برای مسابقه فردا آماده خواهیم بود.

وی در ادامه در پاسخ به خبرنگار که پرسید شروع خیلی خوبی با ایران داشتید، ۱۰ بازی و ۱۰ برد داشته و نتایج خوبی گرفته‌اید؛ وضعیت تیم را، با توجه به اینکه همچنان از سبک بازی تیم ملی انتقاد می‌شود در صورتی که نتایج فوق العاده بوده است، چطور تحلیل می‌کنید گفت: دقیقاً نمی‌دانم انتظار مردم از ما چیست. بازی خوبی مقابل امارات در آب و هوای سخت از خود نشان دادیم. جواب انتظارات را با برد در بازی‌های مختلف می‌دهیم. اگر از ۱۰ بازی و برد متوالی راضی نیستند نمی‌دانم دیگر چه کاری باید انجام داد. برای بهتر شدن هر کاری می‌کنیم. مردم انتظار دارند که در هر بازی بهتر باشیم و این هدف همه ما است که بازی‌های بهتری را نشان بدهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

اسکوچیچ در ادامه در خصوص این سوال که هدف وی کسب پیروزی در مسابقات است یا او تنها به فکر کسب پیروزی در مسابقات است گفت: نمی‌دانم چطور باید جواب این سوال را بدهم؟ ظاهراً ما بازی را مقابل امارات باخته‌ایم که این سوالات از من پرسیده می‌شود! ما از ۱۰ بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کردیم. البته می‌دانم چرا این سوالات پرسیده می‌شود، شاید خیلی‌ها علاقه دارند جایگاه سرمربی تیم ملی را در اختیار داشته باشند و جای من باشند. البته به آنها می‌گویم زمان مناسبی را برای این موضوع انتخاب نکرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار کره‌ای مبنی بر اینکه چه بازیکنی از کره نسبت به سایرین خطرناک‌تر است گفت: سون بازیکن خیلی خطرناکی است، او هم پاسور است و هم گل می‌زند. این بازیکن هر لحظه می‌تواند ورق را برگرداند. البته این تیم بازیکنان خیلی خوب دیگری هم در ترکیب دارد.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: من به تیمم باور دارم. این اعتماد را در خودمان می‌بینیم و امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام دادم همه را راضی کرده باشم.

کد خبر 528113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.