تاکید بر اتمام پروژه‌های در دست اجرای ساری

اعضای کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساری در پنجمین جلسه این کمیسیون بر اتمام پروژه‌های در دست اجرای شهرداری تاکید کردند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام ایرجی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساری در پنجمین جلسه کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساری به پروژه پیاده راه خیابان جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: توجه به این پروژه در راستای ساماندهی ترافیک نقاط مرکزی شهر و توسعه گردشگری ساری ضروری است.

وی همچنین بازدید اعضای شورا از پروژه‌های اساسی همچون نیروگاه زباله سوز پل تا پل، پارک جنگلی سیکوتپه به اتفاق شهردار و معاونان شهرداری را مطرح کرد و گفت: مقرر شد در روز پایانی هفته این بازدیدها انجام شود.

سبحان بخشی، نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه پیرامون پروژه پیاده راه خیابان جمهوری اسلامی یادآور شد: این پروژه به لحاظ اعتباری در کمیسیون بودجه بررسی و مقرر شد کارشناسان دفتر فنی شهرداری جهت توجیه طرح و ارائه گزارش در جلسه شورا حضور یابند.

وی از کندی روند اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر گلایه کرد و با بیان اینکه اقداماتی چون پیاده رو سازی و آسفالت جزو خدمات شهری است، گفت: خواستار تحرک بیشتر در طرح‌های عمرانی و سرعت بخشیدن روند اجرای پروژه‌های در دست اجرا از جمله زباله سوز، پل تا پل، پارک جنگلی سکوتپه، میدان ابن شهرآشوب و مسجد امامزاده عباس هستیم.

سید افشین راسخ عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز ادامه داد: ارتباط کارشناسی شهرداری با شورای شهر را ضعیف است و لازمه آن حضور کارشناسان شهرداری در جلسات شورا و توضیح پیرامون وضعیت طرح‌های عمرانی است.

وی تسریع در اجرای پروژه نیروگاه زباله سوز به منظور جلوگیری از هزینه‌های هنگفت حمل و جابجایی زباله را مورد تاکید قرار داد و گفت: اتمام پروژه‌های در دست اجرا مورد انتظار مردم است.

راسخ همچنین ضرورت تأمین قیر جهت تداوم نهضت آسفالت و احداث دوربرگردان در بلوارهای امام رضا (ع) و عسگری محمدیان را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد کرد: برای اجرای پروژه نارنجستان جلسه هماهنگی با شرکت توسعه عمران و بسیج سازندگی سپاه برگزار شود.

سید ذوالفقار شریفی ایزدی نیز خاطر نشان کرد: برای هر یک از پروژه‌های در دست اجرا مدیری تعیین شود تا ضمن پیگیری روند اجرای آن در جلسات کمیسیون از وضعیت پیشرفت پروژه به اعضای شورا گزارش دهد.

وی تاکید کرد: جهت پیگیری پروژه زباله سوز با شورای تأمین استان مکاتبه شود. وی همچنین پیگیری موضوع تأمین اعتبار برای قیر آسفالت را ضروری برشمرد.

علی عاشقان در خصوص حضور کارشناسان شهرداری برای توجیه و توضیح طرح‌ها از جمله پروژه پیاده راه خیابان جمهوری و نیز پیگیری طرح تفصیلی با توجه به آیتم‌های جمع‌آوری شده گفت: تقویت و تحکیم ارتباط کارشناسی شهرداری با شورای اسلامی شهر، لازم است.

کد خبر 528111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.