انتقاد از بلاتکلیفی پروژه «نگین شمال» قائم‌شهر

اعضای شورای شهر قائم شهر بر تعیین تکلیف سرمایه گذاری در پروژه نگین شمال این شهر تاکید کردند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا خانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قائم شهر در جلسه امروز شورای اسلامی شهر قائم شهر، ابراز امیدواری کرد که با توجه نزدیک شدن به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کارهای نصب چمن ورزشگاه وطنی هرچه زودتر به سرانجام برسد تا شاهد حضور مجدد بازی‌های تیم نساجی قائم‌شهر در این ورزشگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه درباره پروژه نگین شمال، در کمیسیون سرمایه گذاری این شورا نشستی با شرکای این پروژه برگزار و سه پیشنهاد به این سرمایه گذاران ارائه شده است، تصریح کرد: هنوز سرمایه گذاران پاسخی در این ارتباط ارائه نکرده‌اند و منتظر تصمیم گیری آنان هستیم.

صادق برزویی خزانه‌دار شورای اسلامی شهر قائم‌شهر و رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری این شورا نیز برای حمایت از سرمایه گذاران برای حضور در شهر قائم‌شهر تصریح کرد: در کمیسیون سرمایه‌گذاری، بسته‌های تشویقی برای این افراد در حال تدوین است تا هر چه زودتر با ورود سرمایه‌گذاران استخر و پروژه ترمینال دولت برای استفاده مردم به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص معضل پسماند شهر قائم‌شهر گفت: تفکیک زباله از مبدا به معضل بزرگ برای شهر تبدیل شده و نیاز است همه دستگاه‌های مربوطه مانند محیط زیست و بهداشت هم پای کار حاضر شوند تا مسئولیت‌ها در این حوزه بین دستگاه‌ها تقسیم شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قائم شهر نیز از هیئت رئیسه خواست تا با پیگیری‌های جدید از شهرداری، پروژه نگین شمال و پارکینگ طبقاتی خیابان آیت الله صالحی مازندرانی هرچه سریع‌تر تعیین و تکلیف شوند تا شهروندان بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

جعفر احمدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر نیز افزود: اجرای پروژه‌های کلان نیازمند پیگیری فوری بوده و اتلاف وقت در این زمینه اصلاً منطقی نیست.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه نگین شمال اشاره کرد که قرار بود خدماتی شامل سینما، شهربازی و سالن اجتماعات به شهروندان ارائه کند اما با گذر زمان نه تنها این خدمات ارائه نشد بلکه سبب ایجاد هزینه‌های بیشتر برای شهرداری شده است.

کد خبر 528098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.