ورزشکاران برای لیگ دو ومیدانی کشور آماده بودند

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن گفت: دو و میدانی ورزش نخست المپیک است و باید به آن بیشتر بها داده شود. صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی پیگیری‌های زیادی برای این رشته انجام می‌دهد و سجادی، وزیر جدید ورزش در گذشته از قهرمانان دوومیدانی بوده که امیدواریم با حضور او وضعیت دو و میدانی بهتر شود.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم دو و میدانی ذوب آهن و لیگ دو و میدانی کشور، اظهار کرد: زمانی که تیم دو و میدانی ذوب آهن بسته شد، دو هدف را دنبال می‌کردیم، یکی کسب مقام خوب در لیگ باشگاه‌های کشور و دیگری حضور بازیکنان جوان در تیم بود تا برای مسابقات آینده مخصوصاً رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین قوی ظاهر شوند و پرچم ایران را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه بومی گرایی هم در تیم انجام دادیم تا آینده دوومیدانی اصفهان حفظ شود، ادامه داد: مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور شامل تیم‌های پلیمر، خلیج فارس، سایپا، ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، سلکتور، مقاوت، نیروی زمینی و چند تیم دیگر بود که پلیمر خلیج فارس قهرمان، ذوب آهن نایب قهرمان و فولاد مبارکه سپاهان مقام سوم را به دست آوردند. امسال به دلیلی اینکه المپیک را داشتیم و ورزشکاران آماده بودند و به نسبت به سال‌های گذشته لیگ پویا و بهتری داشتیم.

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن با بیان اینکه دوومیدانی در جایگاه خوبی نبود، تصریح کرد: دو و میدانی ورزش نخست المپیک است و باید به آن بیشتر بها داده شود. صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی پیگیری‌های زیادی برای این رشته انجام می‌دهد و سجادی، وزیر جدید ورزش در گذشته از قهرمانان دوومیدانی بوده که امیدوارم با حضور وزیر جدید ورزش وضعیت دو و میدانی بهتر شود و به جایگاه واقعی خود برگردد.

مرادی در خصوص تیم‌داری باشگاه‌های ریشه دار در دو و میدانی، خاطر نشان کرد: همیشه در دو و میدانی باشگاه‌های ریشه دار و سابقه دار ورزش، تیم‌داری کردند که باعث شده وزن این رشته سنگین باشد و برای ورزشکاران باعث دلگرمی شود.

کد خبر 528073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.