افتتاح یک ایستگاه مترو در خط شش

ایستگاه شهید رضایی در خط شش مترو تهران صبح امروز با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، امروز _دوشنبه ۱۹ مهرماه_ آئین افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط شش مترو با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، سجاد محمدعلی نژاد مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران، سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران و علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم ابتدا ایستگاه شهید رضایی در خط شش مترو را افتتاح و از بخش‌های مختلف ایستگاه بازدید کرد.

ایستگاه شهید رضایی، سیزدهمین ایستگاه خط شش مترو محسوب می‌شود که در خیابان هفده شهریور، پایین‌تر از میدان خراسان قرار دارد. عملیات عمرانی این ایستگاه پس از شش سال و با صرف هزینه‌ای در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از مراسم افتتاح ایستگاه متروی شهید رضایی با قطار به سمت ایستگاه متروی دولت آباد حرکت کرد و مدیران مربوطه در بازدید شهردار تهران از این ایستگاه، گزارشی درباره کارگاه پروژه توسعه جنوبی خط شش مترو در ایستگاه دولت آباد به وی ارائه کردند.

بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار تهران در پایان نیز از محوطه کارگاهی ایستگاه عبدالعظیم حسنی (ع) بازدید کرد.

کد خبر 528057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.