در اصفهان تنها هوای شاهین‌شهر و سجزی سالم است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ دوشنبه ۱۹ مهرماه _ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _دوشنبه ۱۹ مهرماه _ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفی هوا در این شهر با قرار گرفتن روی شاخص ۹۱ در وضعیت سالم ثبت شده بود.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های استانداری با شاخص ۱۵۸، احمدآباد ۱۶۲، پروین ۱۷۳، میرزاطاهر ۱۷۳، جی ۱۶۹، فرشادی ۱۴۷، باهنر ۱۴۶، فیض ۱۴۱، کاوه ۱۳۱، انقلاب ۱۱۳، رودکی ۱۱۰، خرازی ۱۰۸ وزرشگاه میثاق ۱۰۳، در وضعیت هوای ناسالم برای عموم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغ غدیر، دانشگاه، خواجو فعال نیست، همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های مبارکه با شاخص ۶۹، رهنان ۷۱ در وضعیت سالم قرار دارند.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۵۱ در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی ۵۴ در وضعیت سالم قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 528011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.