آمار کرونا همدان ۱۸ مهر؛ ۵ فوتی و ۲۳۲ بستری جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۲۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و پنج مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۲۳۲ بیمار گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۷۹۶ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۰ هزار و ۲۴۸ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان پنج مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۹۳۱ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۴۹۲ نفر، بهار یک هزار و ۴۴۹ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۶۱ نفر، رزن یک هزار و ۱۳۸ نفر، درگزین ۳۸۳ نفر، فامنین ۳۹۰ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۲۸ نفر بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۴۱۹ نفر، نهاوند سه هزار و ۷۶۸ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۲۴۷ نفر به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 527920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.