۱۴ رای سفید نشان داد در انتخابات هیئت‌ها مهندسی وجود ندارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اتفاقی که هیچوقت در مجامع استان اصفهان رخ نداده بود، در دوره بنده اتفاق افتاد و ۱۴ رای سفید در مجمع انتخابی هیئت کوهنوردی داده شد که نشان می دهد در مجامع هیئت‌های ورزشی استان اصفهان هیچ مهندسی صورت نمی‌گیرد و هر شخصی داخل مجمع به صورت آگاهانه رأی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد طباطبایی امروز _ یکشنبه ۱۸ مهرماه _ در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به منطقه جغرافیایی اصفهان، شرایط خوبی برای رشته کوهنوردی در این شهر وجود دارد و هیئت کوهنوردی استان اصفهان باید برنامه مدونی برای استفاده از این ظرفیت طبیعی تدوین کند.

وی ادامه داد: حرکت رئیس آینده هیئت کوهنوردی استان اصفهان باید بر مبنای برنامه راهبردی اداره ورزش و جوانان و سیاست گذاری فدراسیون باشد. کوهنوردی توانسته علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کند، امیدوارم با استعدادیابی و پرورش استعدادها، از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در رابطه با عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: یک خانواده بزرگ ورزشی هستیم که با کمک و تلاش یکدیگر موفق شدیم در سال ۱۳۹۹ در بین ۳۱ استان کشور رتبه اول را کسب کنیم و اقتدار ورزش اصفهان را به نمایش بگذاریم، امیدوارم این وحدت و همدلی حفظ شود.

طباطبایی در خصوص ۱۴ رأی سفید اعضای مجمع، تصریح کرد: اتفاقی که هیچوقت در مجامع استان اصفهان رخ نداده بود، در دوره بنده اتفاق افتاد و ۱۴ رأی سفید در مجمع انتخابی هیئت کوهنوردی داده شد که نشان می‌دهد در مجامع هیئت‌های ورزشی استان اصفهان هیچ مهندسی صورت نمی‌گیرد و هر شخصی داخل مجمع به صورت آگاهانه رأی می‌دهد.

وی افزود: مجمع به افرادی که کاندید بودند این پیام را رساند که اگر قرار است در مجمعی شرکت کنید و مسئولیتی را بر عهده بگیرید برنامه خود را ارائه دهید، در مدت پنج دقیقه مجمع نمی‌شود برنامه داد و صرفاً باید یک اطلاعات کوتاه راجع به خود رأی اعتماد آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه برنامه هیئت کوهنوردی استان اصفهان باید در فایل پی دی اف باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت، قهرمانان و نیروی انسانی اصفهان رئیس هیئت کوهنوردی باید برنامه‌ای قوی ارائه دهد و اهداف و سیاست‌های کلانی که مسیر چهارساله هیئت است را روشن کند.

همچنین رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی در رابطه با انتخابات هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد است که خوشحالیم دوستان در این مجمع به صورت آزادانه رأی دادند. از کاندیدهایی که ثبت نام کردند باوجود اینکه مورد تأیید اعضای مجمع نبودند تشکر می‌کنم، با این موضوع برخورد داشتم که به کاندیدهای مورد نظر رأی اعتماد داده نشده است.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر اصفهان بین پنج استان برتر در بحث آموزش و جز سه استان برتر در بحث تعداد ورزشکار بوده است و مدیران توانمند این استان توقعات را بالا بردند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی با بیان اینکه پس از این مجمع با توجه به اینکه هیچکدام از کاندیدها رأی مورد نظر را کسب نکردند، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان باید برای مدت سه ماه سرپرستی معرفی کند تا مجمع دوباره برگزار شود، ریاست هیئت کوهنوردی پست راحتی نیست. در سال‌های اخیر شاهد استعدادهای درخشانی از اصفهان بودیم، صفدریان و دهقان از مدال آوران و قهرمانان اصفهانی این رشته هستند.

زارعی ادامه داد: در دو سال گذشته ویروس کرونا را داشتیم که در کشور ریشه دوانده بود، ولی در حال حاضر فعالیت‌های ورزشی شروع شده و طبق تقویم فدراسیون مسابقات بین‌المللی و قهرمانی جهان را داریم.

کد خبر 527903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.