بازگشت دیبالا و موراتا به تمرینات یوونتوس

دو مهاجم مصدوم یوونتوس به زودی قادر خواهند بود برای تیم خود به میدان بروند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا، دو مهاجم یوونتوس هستند که مدتی است به دلیل مصدومیت از همراهی تیم خود محروم بوده‌اند اما بانوی پیر به زودی می‌تواند از حضور این دو بازیکن استفاده کند.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در حال بهبودی از مصدومیت عضلانی خود است و احتمالاً می‌تواند در بازی تیمش برابر رم به میدان برود. از سوی دیگر انتظار می‌رود که آلوارو موراتا نیز در ماه اکتبر به ترکیب تیمش بازگردد. موراتا روز شنبه نیز در تمرینات شرکت کرده است. با این حال روند بهبودی او هنوز به پایان نرسیده و بیانکونری امیدوار است تا این بازیکن در بازی مهمشان در سن سیرو حضور داشته باشد.

یوونتوس پس از وقفه رقابت‌های ملی، یک ماه مهم را سپری خواهد کرد و بازی‌های سختی در پیش خواهد داشت و به همین دلیل بازگشت هرچه زودتر دیبالا و موراتا می‌تواند کمک شایانی به غول ایتالیایی کند. آن‌ها در روز ۱۷ اکتبر در ورزشگاه آلیانز به مصاف رم خواهند رفت و سه روز بعد نیز باید در لیگ قهرمانان اروپا برابر زنیت روسیه صف آرایی کنند.

همچنین یکی دیگر از بازیکنان یوونتوس، آرتور ملو، که مدت زیادی را به دلیل مصدومیت از میادین دور بود به تازگی موفق به انجام یک بازی دوستانه برای تیمش شده است و می‌توان انتظار داشت که این بازیکن برزیلی نیز هرچه زودتر در لیست بازیکنان یووه قرار گیرد.

کد خبر 527831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.