فیلم‌های جشنواره کودک از امروز در بیمارستان کودکان امام حسین (ع) اکران می‌شود

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) گفت: از سه روز گذشته با همکاری شهرداری اصفهان و جشنواره فیلم کودک در حال آماده سازی سالن برای اکران فیلم‌ها بوده‌ایم و از امروز تا پایان جشنواره اکران فیلم‌ها در بیمارستان انجام می‌شود.

مهرداد معمارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بیمارستان کودکان امام حسین (ع)، اظهار کرد: از سه روز گذشته با همکاری شهرداری اصفهان و جشنواره فیلم کودک در حال آماده سازی سالن برای اکران فیلم‌ها بوده‌ایم و از امروز تا پایان جشنواره اکران فیلم‌ها در بیمارستان انجام می‌شود.

وی درباره نحوه اکران این فیلم‌ها گفت: مخاطبان فیلم‌ها در بیمارستان بیماران بستری هستند که با رعایت فاصله گذاری با دو صندلی خالی برای حفظ ایمنی به تماشای فیلم می‌نشینند. فیلم‌ها نیز به صورت حضوری در سالن کنفرانس بیمارستان اکران می‌شود.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ادامه داد: بیماران سه بخش کرونا ممنوع الخروج هستند، اما بخش‌هایی که بیماری آنها قابل سرایت نیست، کودکان در آغوش مادران خود فیلم را تماشا می‌کند.

معمارزاده تصریح کرد: امروز در بیمارستان اکران فیلم انجام خواهد شد؛ سال گذشته نیز این برنامه اجرا شد که استقبال کودکان بسیار خوب و امیدوار کننده بود، چراکه کودکان بستری در بیمارستان با دیدن برنامه‌های جمعی بسیار خوشحال می‌شوند.

وی گفت: تعداد کودکان بستری در بیمارستان ۱۹۰ نفر است و تقریباً ۴۳ نفر مبتلا به کرونا هستند، اما تعداد بیماران بخش کرونایی در این چند هفته بسیار کمتر شده و وضع آنها نیز بهتر است.

کد خبر 527809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.