عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ مهرماه

در این بسته خبری از تقدیر کودکان فعال مینودری تا جمع آوری ۳۵۰ سگ ولگرد از سطح شهر بجنورد و شن ریزی معابر و منشعبات کوچه‌های خاکی زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جذب بیش از ۷۲ هزار میلیارد ریال اعتبار اوراق مشارکت برای مترو و اتوبوسرانی

محسن کوشش تبار، مدیرکل دفتر اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ۷۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مترو، اتوبوسرانی و بافت فرسوده شهرداری‌ها برای تأمین مالی برای شهرداری‌ها از طریق انتشار اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ جذب شده است.

جمع‌آوری ۳۵۰ سگ ولگرد از سطح شهر

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد با بیان اینکه در ۶ ماه سال جاری ۳۵۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر بجنورد و حاشیه آن جمع‌آوری شد، گفت: هر ساله باید بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ قلاده سگ رها شده جمع‌آوری شود تا جمعیت آن کنترل شود.

تقدیر از کودکان فعال مینودری در هفته ملی کودک

محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت هفته ملی کودک از کودکان فعال کهن شهر مینودری قزوین و کودکان شهدا سلامت و مدافع حرم تقدیر می‌شود.

اجرایی شدن طرح تفکیک مکانیزه زباله تا آبان ماه

محمد محمدزاده، معاون خدمات شهری شهردار بیرجند با اشاره به برگزاری جلسه با پیمانکار و مشاور برای اجرایی شدن زودتر طرح تفکیک مکانیزه زباله در مقصد، گفت: در این حوزه بین پیمانکار و مشاور اختلاف‌نظر وجود دارد و امیدواریم تا نیمه اول آبان ماه استارت کار زده شود.

شهرداری‌های گلستان به فکر درآمد پایدار باشند

عفت همدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با تاکید بر ضرورت همدلی و وحدت میان اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران استان، از آنان خواست برای رسیدن به توسعه متوازن، علاوه بر درآمدهای مختلف مانند کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمک‌های دولتی، تأمین درآمد پایدار را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

شن‌ریزی معابر و منشعبات کوچه‌های خاکی زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از آغاز عملیات شن‌ریزی و زیر سازی پرستار ۱۹ و تختی ۴ خبر داد و گفت: برای حل مشکلات مردم مبنی بر خاکی بودن کوچه‌ها و وضعیت نامناسب آنها در فصل بارندگی، مجموعه مدیریت شهری شهرداری زرند توجه به زیرسازی این مسیرها را در اولویت کاری خود قرار داده است تا با انجام شن‌ریزی و تسطیح سازی این کوچه‌ها موجب سهولت در رفت و آمد شهروندان شود.

ساماندهی موقوفات، مشکل اصلی محمود آباد

علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: موضوع اصلی در شهر محمودآباد ساماندهی موقوفات است که باید با حضور نمایندگان اوقاف، دادگستری و همکاران ما به این موضوع رسیدگی شود.

افزایش ۵۷ درصدی آتش سوزی منازل مسکونی

سید فواد هاشمی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزان آتش سوزی در منازل مسکونی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد افزایش داشته است.

رفع مشکل معارض پروژه بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان

سید انور رشیدی، شهردار سنندج از رفع مشکل معارض پروژه بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان خبر داد و گفت: با رفع مشکل معارض این بلوار عملیات تکمیل این طرح عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 527676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.